↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 09, 2008

新蒸頭

新蒸頭~~ 大年初二同年初三, 仲唔係新蒸頭~~
年初二, 今日o的親戚朋友黎拜年, 我就訓到成十點先起身, 年年佢地都係咁上下時間黎, 點知今年可能係因為天氣凍o既關係, 我遲o左o的, 佢地又遲o左o的喎, 早知我都訓多陣先啦~~
經過一輪 禮物交流/口水鬥吹 o既遊戲之後, 食個開年飯, 咁就去o左行陣街, 行經時代UA, 咦?! 點解...... 無開o既?! 望清楚o的, 原來係UA度閘壞o左喎, 咁都得?! 仲以為佢年初二呢o的咁o既日子都唔開添~~ 原來唔係~~ o岩o岩先吹大o左話請人睇戲添...... 好彩都係吹下o者, 唔好當真~~ 之後呀姨請食Tea, 就個個都咁happy~~
又行下Times, 就跟埋人地返屋企去打攪人地lu~~
去到人地屋企都係打下機, 吹下水, 睇埋煙花先走~~ (嘩, 乜你呀姨咁富有呀, 佢屋企睇到煙花架, 有米喎~~ 你屋企都睇到架喎, 除非你屋企無電視架o者...... 我咪嚮佢屋企部電視度睇之嘛~~)
不過話時話, 今年o的煙花特別有趣, 又有金元寶呀, 又有北京呀, 又有2008咁喎, 又真係幾特別~~
年初三, 今日係赤口, 果然, 屋企人係比較火爆o左o的呀下, 嚮一個無火藥o既情況之下都可以燒到炮杖~~
下晝, 親戚黎拜完年之後就到我去呀姨屋企拜年~~ 夜晚打邊邊呀, 正呀, 真係識性以來都好似未試過嚮初三打邊邊架喎~~ 感覺幾特別~~
又係時候收拾心情啦, 事關今年係我最早返工, 人地年初五先返工, 而我就年初四就要返工, 你都咪話~~

同o的呀姨吹水o個陣時, 佢話我原來o的性格似我呀爸, 都係咁, 可以嚮吹水o既時候帶動到個氣氛~~ 其實我都想問下, 究竟我呀爸係一個點o既人黎架呢? 衰人我都想知佢點衰法, 起碼我唔會 學佢o的衰野. o的呀姨講得o岩, 做人最緊要始終如一, 呢個其實都係我對女朋友o既宗旨, 女人, 係要黎錫o既, 唔係要黎hurt架, 因為, 一個人獨力養大一個細路係好難, 養大我一個咁o既細路仲難, 所以, 我係唔會咁對我o既女人.
某程度上, 我某個同事可能講得o岩, 我地呢o的後生仔, 跟本就係分散投資, 睇下邊個受溝就溝邊個, 但係對於我黎講, 一半半o岩咁啦, 我都可以算係分散投資, 但係唔會係邊個受溝就溝邊個, 事關我覺得愛情唔係玩玩下, 當你真係兩個人一齊o既時候, 你就應該剩係一心對佢一個人, 所以我係唔會貿貿然去鐘意一個人, 除非o個個真係我鐘意o既人, 同埋, 我係唔會追一個有男朋友o既女仔, 因為, 我知道, 咁樣佢係會好辛苦, 唉, 算啦, 都係唔講啦, 講黎都"徙氣"~~
內容最後更改於 2008-02-11 00:11

0 Comments:

發佈留言

<< Home