↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 1月 24, 2008

無聊記?

星期一, 無聊.
星期二, 無聊.
星期三, 都係無聊.
星期四, 亦都係無聊.

我都想有得無聊...... 醒啦細路~~

星期一, 下晝去o左買鞋, 剪o左個頭(變o左無頭人?! 哈哈哈哈, 好好笑呀......) 剪到個頭變o左數目字.
星期二, 下晝去o左買衫.
星期三, 上下晝返o左學開工, 諗住等埋茵茵食lunch, 餓死我啦...... 嚮餓到就黎死o既時候, 佢終於都返黎, 終於都有飯食......
嚮開工o既時候, 終於都寫到個fyp program, 有翻o的眉目
星期四, 下晝同小敏去o左食沙爹王, 嘩, 正呀~~ (死火, 學埋DeepV o的衰野......) 去o左睇一o的結婚禮物~~ (咦, 估唔到你同佢...... 嘻嘻, 你地曳啦~~ 恭喜哂喎, 咁快趣~~ 啋~~ 唔係俾佢架, 俾我個friend架咋~~ 你班友仔唔好諗錯隔離呀下, 人地有男朋友架啦!!!) 估唔到整o的人形公仔唔係好貴架咋喎, 唔知佢鐘唔鐘意呢~~ (我講緊我個friend呀!!!! 你班友仔唔好諗錯隔離呀下!!!)

0 Comments:

發佈留言

<< Home