↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 1月 20, 2008

weekend 記

星期六一返到去, DeepV佢竟然突然同我講, 尋日frankie佢又黎o左喎~~ 尋日有人同mia佢表白喎~~ 嗱, 同你賭廿蚊, 你估下邊個丫:
A:frankie
B:呀城
C:我(即係DeepV)
我嚮度諗, 好明顯呢個係trap黎架啦, 你講到咁出面, 好明顯係想我答frenkie架o者, 我又嚮度諗, 無可能係DeepV, 事關佢連呀芭.... 呀邊個邊個表白都唔敢(差o的講o左係邊個添, 好在收口收得快o者~~) 芭咩呀芭, 快o的講!!! 芭...... 芭比囉, o個o的公仔呀, o個隻芭比公仔囉, 唔係芭咩呀. 咁我又嚮度諗, 呀城佢係都無可能無啦啦返黎同mia佢表白啦, 係都約佢去街先講啦, 真係貪呢度夠人多咩. 我咁都同佢賭, 你當我傻架. 唔賭錢我就同你玩, 哼~~ 當然, 最後係無賭錢啦, 而佢呢個果然係trap黎架喎, 當我答完係城之後, 佢就話唔係, 而我再估frankie o既時候, 佢亦都話錯, 無可能, 無可能會係DeepV o既, 而佢o既答案係...... D. 我o既反應唔係"車, 玩野呀下", 而係"D? 邊個黎架", 但係條死仔就點都唔講, 要我問kobe, 經過幾翻波折, 終於都問到, 原來係呀林生, 至於邊個係林生? 唔係太方便講喎, 佢個英文名同 小飛俠 個英文名差唔多, 小飛俠你都唔識, 小飛俠咪係peter pan囉. 咦?! 我乜都無講過呀~~ 剩係話你知小飛俠o既英文名咋~~
DeepV佢今日成日都好頽, 原來佢真係勁過啤牌o既三抄, 唔頽都唔得啦......
夜晚, 去o左中學個校友會晚宴, 但係發覺, 唉...... 係就係見翻o的舊同學, 但係就...... 都無野講o既, 一支公, 戇居居咁, 下次都係唔去.
星期日, 今朝個早餐要自己攪掂, 結果, 我就試下用十分鐘時間落唔落到吉野家食早餐, 結果呢~~
原來係得架, 行到去都係十點五十九分咋, 不過下次都係唔好咁"閔", 無得食o既就你就知死~~
返到去, 都唔知自己做過o的乜, 成日都無無聊聊咁......
一返到去, 芭芭拉佢入黎睇佢xanga喎, 我無睇一排o者, 原來佢...... 真係估佢唔到喎, 哎呀, DeepV佢一定好傷心......
夜晚, 呀城佢請食pizza, 多謝哂~~ 點解送pizza o個個人個名係叫RICKY架......
內容最後更改於 2008-01-22 11:37
內容最後更改於 2008-01-24 21:09

0 Comments:

發佈留言

<< Home