↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 1月 18, 2008

weekday 記

星期一, 今日係mock interview, 睇落好似好掂, 好勁, 掂硬咁, 但係原來個feedback返黎o既係, 唉...... below my expected.
星期二, 今日好似無乜特別野做喎咁, 都唔記得上堂o個陣做過o的乜lu~~
星期三, 今日上晝上堂下晝食lunch o個陣先諗起, 究竟我地上星期係mark星期幾去見communication tutor架呢? 最後, 要我嗱嗱聲食完飯之後上去睇, 原來係下星期三, 咁, 乜, 但係, 下星期三都唔駛上堂, 佢地真係要特登返黎見一見佢咩, 最後改o左時間, 做聽日下晝~~ 點解我地上星期係會咁寫架呢? 呢個, 到而家都係一個迷.
星期四, 今日上晝上堂o個陣個assessment o既practice 好似幾smooth咁, 以為聽日實無死啦, 以為...... 呢個以為真係太以為, 咁應該會令到我個lang爛grade, 唉...... 下晝個FYP, 用console就做到個socket program, 但係一放翻落個GUI度就, 唉...... 死哂, 真係想屎......
星期五, 今日返去做meeting simulation, 但係, 唉...... 詳情都唔想講, 我無野好講, 所以今次個Lang就...... 爛硬...... 今晚終於有得打邊邊啦, 好開心呀, 但係等人都等o左成粒鐘, 睇套律政新人王II大結局, MK同Lily佢地兩個真係好情侶/夫妻, 唔知點解我竟然覺得羡慕囉, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home