↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 1月 06, 2008

雜記~~

話說星期四五放假呢兩日, 都係Hea住咁過, 日日嚮屋企無聊咁上網, 睇軍曹, 除此之外, 都無乜點做過野......
至於星期六, 今日無返工, (有工都唔返, 少有喎), 因為係去o左見工, 但係只係做筆試架咋喎, 過多幾個星期, 仲要去group discussion, 咁先有機會去面試, o的大公司係唔係真係要做到咁呀......
面試完畢, 就同家姐食飯, 跟住就去o左行街, 由旺角行到去灣仔~~ (有無咁誇呀, 其實咪剩係行o左旺角同灣仔......)
夜晚, 本來屋企人話打邊爐, 但係返到去先話唔係囉, 頂, 早知去燒野食好過啦, 又俾人fake o左, 唉......

睇吳子陽xanga o既時候, 佢嚮度挑釁linus, 叫佢嚮度落陷阱, 當我留comment o既時候呢, 佢居然delete o左我個comment喎, 你好呀你, 我記住你, 好恨毒呀下你
但係呢, 星期日o既時候, 佢o個o的所謂陷阱, 除o左個電制要多少少時間黎修復之外, 其他都, 碎料~~ 就連差o的中招o既booking form都嚮卅秒內攪掂o左, 無難度~~
今日DeepV叫我返早, 但係夜晚又叫我打波喎, 都唔知係唔係專登架囉~~ 想攰死我為止~~

都唔知係唔係俾個天玩, ok, 好o既o既叫做鍛鍊......, 一係就無野做, 一係呢就會幾樣野同一時間發生, 仲要係唔重要o既唔發生喎, 真係...... ok, try my best 去解決佢地.

254個Grade都出埋啦, 好幸運咁有個A, 好野~~ 而呀Steam就有A+, 嚮我預料中~~ 佢個50% o既project有成兩個半SD喎, 咩都唔駛玩啦~~ 屈機o既...... 無野講......

0 Comments:

發佈留言

<< Home