↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 12月 30, 2007

weekend 記~

星期六, 今日返工, 終於都俾我見到由DeepV所講好靚女o既Mia啦~~ 我一見到佢o既第一個感覺就係, DeepV一定鐘意~~ 之後一入到去見到DeepV, 同佢一講, 原來連Linus都同我一樣有同感, 話一定係DeepV鐘意~~ 原因係因為DeepV o既喜好~~ 呢樣野, 連DeepV佢都承認~~
夜晚, 無聊到睇翻套龍貓, 但係發覺...... 都唔知究竟係講o的乜~~ 真係剩係做小朋友應該乖咁簡單!?
星期日, 今日一早就俾呀希個MSN嘈, 但係, 最後都係俾周公佢拉翻我去陪佢, 到夠鐘先起身~~
一睇個MSN, 原來...... 218終於都出o左Grade啦~~ 而我亦都得o左我第一個, 相信都應該係唯一一個A+~~ 開心死~~
返工, 今日唔知點解芭芭拉同小敏佢同一時間出現喎, 咁究竟係邊個返錯工呢? 原來又係小敏喎, 無錯, 係"又"~~ 佢都幾無奈, 今次係佢返錯o左, o既然佢都返o左黎, 咁我就同佢吹下水啦, 費事佢好無奈咁唔知做乜好, 咁就吹o左一個鐘水~~ 之後, 有個特徵係好肥o既吳先生, (我咁o既稱呼已經俾面佢, 佢跟本就係死肥佬一條) 嚮度話要坐雙人位黎睇電視, 我硬係唔俾, 佢唔夠我講, 唔到佢唔坐第二個位~~ 但係之後佢就嚮度打機, 我叫佢唔可以打機, 佢話老闆俾佢打o既, 我心諗, 我老闆會俾你打, 無可能, 你都係想同我玩o者, 咁我咪叫老闆佢入黎囉, 之後老闆佢撐我喎, 咁講講下條友又話後補點解要排十分鐘, o的網上booking o的人唔黎都要等, 之後我講o左句, 你有圖書證你都可以Book架, (明知你無, 係串你呀, 吹呀~~) 點知o的人咁唔好老皮講粗口鬧我喎, 老闆嬲起上黎話要報警, 但係最後都係叫o左Secutiry上黎就算, 條友佢都幾厚面皮, 賴死唔走, 唉, 真係戥佢陰公~~
夜晚, 依然係約唔到我鐘意o既人聽晚倒數, 又過一個lonely New Year~~

前o個篇日記咪話我踩污穢o左個女仔隻鞋o既, 原來我攪到佢平安夜都要洗鞋, 真係有o的唔好意思...... Sor......
內容最後更改於 2008-01-01 02:02

0 Comments:

發佈留言

<< Home