↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 21, 2007

考試日三(完)(玩完個完)

今日, 唉.......
晨咁早就返o左去, 去o左食早餐, 但係唔知點解, 我居然食唔哂個早餐喎, 死啦, 我有病呀, 就黎死架啦......
之後去溫書, 原本諗住嚮cs lab度溫, 但係點知, 個個windows lab都俾人book o左, 得翻個linux lab, 但係, 我頂, 開唔到有flash o既網頁之餘仲連rar都開唔到, 真係頂佢...... 最後都係去翻Barn度溫...... 睇睇下o的example, 見到有個reverse engineering, 點解唔o岩o既?! 直接走去問Fox, 點知, 原來, 係份datasheet錯....... 我頂......
考試, 都唔知識, 定唔識...... 唉....... 好在呢份final計30% only, 有咩事都無咁傷......
之後諗住去唱K, 點知...... 好o既就係有呀希o既Fd車我地, (新新牌仔, 一個月only), 其實都有o的驚, 睇佢o既手勢唔係太純熟...... 都係唔好講咁多, 第二時到我楂o個時會俾人鵝咪死~~
最後, 去到旺角, 掃街, 但係...... 食到肚痛...... 眼冒金星...... 就黎死得...... 好彩搵到個廁所...... 嚮廁所o既時間, 聽到三個人電話嚮, 又聽到陣電鬚鉋o既聽, 但係係嚮隔敵個廁格度傳黎架喎, 點解, 點解隔離個人會嚮個廁格度剃鬚架呢? 真係諗極都諗唔明......
之後行多陣, 茵茵佢話想見晶晶男朋友, 咁就等o左陣, 但係, 原來佢唔想俾我地見到...... 咁最後唯有走人~~
嚮搭車o既途中, 嚮金鐘度轉車o個時, 等o左超過十分鐘, 四架車先上到, 仲要迫到呢, 唉...... 下次都係去中環度轉車無咁迫~~
夜晚, 陳迎冬佢搵我教佢logic, 聽日考今日先黎問, anyway, 祝佢好運啦~~

硬係唔明點解係電話截o左數先黎要用電話煲粥, 個個月都係咁架喎, 攪到個成個月都要就住就住黎用, 頂~

0 Comments:

發佈留言

<< Home