↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 20, 2007

俾人放飛機之餘, 仲......

尋日同jojo傾開計, 唔知點解就講o左去食早餐, 原本約係早上八點半, 灣仔等, 點知...... 正當我嚮廁所梳洗緊o既時候, 佢打黎, 我心諗, 咁快到o左?! 點知...... 佢o岩o岩先出門口囉, 我...... 頂, 唔係下, 佢過到黎灣仔都要成粒鐘啦, 唉, 咁即係俾人放飛機啦, 最後...... 都係返翻上床訓好過......
訓到咁上下起身, 一check個成績, 唉...... 預料之內, 170真係剩係得C-, 都話個Grade爛架啦, 你又唔信...... 灰...... 第一個C-咁就俾o左170, 灰死......

0 Comments:

發佈留言

<< Home