↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 15, 2007

考試日二

呢兩日, 無心機溫書, 星期四o個中午收到個email, Bo Li話星期三o個科252已經改好, 就黎有分睇, 點知, 等o左成晚, 都係收唔到個分, 放棄, 算~
星期五, 今日消防局有個Christmas Party, 死仔丫, 考試都去玩, 唔駛溫書咩! 下...... 吊頸都有抖下氣啦, 而且, 我對COMP170已經有了死的覺悟(咁似上一篇咁o既?!) 呢科, Expect Grade係C-, 咁橫掂都係啦, 去玩一個下晝咁大把, 都唔係好過份o者......
夜晚, 茵茵話俾我知原來252個分已經放o左上網, 上晝睇都未有, 唔通...... 鬼掩眼?! 好野, 今次Above mean啦, 應該有C+, 我相信有......
星期六, 今日考170, 考完, 我發覺自己對於Expected Value所識o既只有E(COMP170)=D+, 點解? 即係我所有Expected Value o既題目都唔識做囉, 咁所以COMP170 Expected Grade 係D+, 但係...... D有+架咩?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home