↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 06, 2007

Pioneering a New Digital Lifestyle with Samsung - Smart Gadgets Competition 2007 Final Competition Merit

今日, 帶著一個眼訓到想死o既身體返學, 最後堂170, 都係訓o左......
之後原本諗住做埋254個report, 但係同茵茵一齊食完早餐之後都已經十一點幾, 結果係, 乜都無做過...... 原本諗住叫埋晶晶一齊食早餐架, 但係呢...... 原本佢爬唔到起身, 咁我都無計......
下晝, barn完之後就去o左整埋個report, 途中, 茵茵撞到SENG o個個姐姐, 話samsung reslt已經出o左, 但係未可以講得住, 要俾samsung佢地approve o左先, 費事我地坐過山車啦, 又話其實o的評判都幾buy我地o既presentation, 但係真係唔可以講架喎, 但係如果你地得o左o既話呢, 聽日有個review session教你點用英文presentation, 你地有無時間出席呢? 佢講o左咁耐, 都係無講過話我地得或者係唔得, 我亦都唔明咩係坐過山車囉...... 等我地好無奈咁等o左好耐...... 至於我自己o既心情係, 又想得, 又想唔得咁囉..... 唔得, 固然會有少少唔開啦, 但係若果得o既, 當然係會開心啦, 但係, 下星期三就考試, 星期一都仲要黎多次present, 無o左成日時間溫書...... 個心情係勁矛盾架囉......
最後, 嚮下晝大約六點o既時候, 呀豬同學打黎話我地入o左最後八強, 星期一要做多次present, 咁就濕滯啦, 真係要諗清楚o的溫書同prepare present o既時間......
但係開心o既係, 總算無白費我通o左一晚頂o既心機~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home