↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 17, 2007

四日記

又係時候打日記啦~~
星期三, 今日返成日學, 但係實際上堂時間只係得兩個鐘, 朝九晚八, 中間有一個鐘係食飯, 呢o的時間最好就係做功課同埋做project, 爽呀~~
事實上嚮六點後就係去o左SSQ o個度幫人整機, 幫人清毒, 好在佢中毒唔深, 唔係太難o者, 但係掃毒果然係要時間, 咁就做o左兩個中, 仲現兜兜咁收錢添, 今個星期餐飯又有著落啦~~
星期四, 今晚留o左嚮學校度做fyp, 今晚全程係嚮度睇住晶晶做, 幾爽呀, 但係都有幫過佢o既, 等佢都唔會叫做無做過野啦, 係咪~~
星期五, 今朝check 254份卷, 本來茵茵話九點返去, 但係佢打俾我話想訓多陣, 咁就俾你訓多個鐘啦, 點知嚮佢打俾我o既時候, 我o岩o岩入o左廁所(起o左身啦嘛), 俾屋企人聽到個電話, 係女仔黎架喎, 仲要話叫我返遲多一個鐘, 對於我黎講緊係無乜野啦, 對卷咋嘛, 咁咪返遲o的囉, 點知條友(我屋企人)又嚮度借題發揮囉, 話咩點解要俾人控制, 點解唔可以你控制人, 唉...... 又嚮度發癲啦, 大佬, 返遲o的o者, 有咩問題喎, 又唔係上堂, 條......
夜晚, 做254, 發覺我地野就多, 但係o岩用o既唔係得太多囉, 整成晚都係試唔哂o的ciruit, 唉, 下星期就pre Demo啦, 個step motor都未試, 點算呢, 又十二點幾先返到屋企, 屋企班友又嚮度發癲, 成日都以為我嚮出面拍拖, 我都想呀, 有至得架, 條, 搵日唔返屋企添呀, 仆你個街, 越講越激氣.
星期六, 嘉茵生日快樂~~
今朝出o左去買禮物, 本來想買多張咭添架, 但係...... 唔夠時間搵, 剩係買o左禮物就算啦~~ 夜晚, 同嘉茵小敏一齊去食飯, 又行街, 幾開心呀~~ 詳細內容唔講lu, 費事俾DeepV羨慕啦~~
今日返工係拍呀成, DeepV講得無錯, 呀成果然係比較乾o的~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home