↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 13, 2007

日記

星期六, 放工之前, 同o左嘉茵講話同佢一齊搭車走, 點係點知呢, 我走o個時, 佢同我講o左句, 唔記得o左你添...... 我即時O 咀, 無野講......
星期日, 今日deepV佢返呀, 但係佢好似話今日係佢放一個月大假之前最後一日返工, 攪到我想整個"沒有DeepV的(安樂)日子", 個安樂係攪事架o者, 畢業都同佢拍o左咁耐, 遲o的日日對住個唔知點o既同事, 都有o的驚...... DeepV, 你對我黎講真係都幾重要, 做生不如做熟丫嘛. 原來下星期六係嘉茵生日喎, 約埋o的同事同佢一齊食餐飯先~~
星期一, 朝早見254個TA, 但係呀豬佢呢...... 嚮我出門口o個陣佢先起身...... 應該係尋晚趕303 o的功課掛...... 到10點o個陣佢都未返到囉...... 而我就俾隻LED 字個TA 睇, 之後諗住試埋個MUX, 但係...... 唔夠時間, 走o左boli 堂都唔夠時間, 咁就剩係上gu堂, 但係上堂無幾耐, 就俾Denny個sms提醒o左我, 原來今日有IBM Recruitment Talk, 最後連茵茵(呢個係茵茵, 唔係嘉茵, 一個係同事, 另一個係同學, 唔同架~~)都走堂去聽埋一份...... 最後個Q&A session我仲答o岩問題, 有紀念品添~~ 但係...... 跟住下晝去check 170卷o既時候, 唉...... 又一個SD, 唉...... 真係好灰...... 夜晚, 拎o左o的LED同MUX返屋企試, 但係都...... 唔夠光, 點解架呢??
星期二, 今朝本來等茵茵, 但係今日到佢訓晏o左囉, 又無人陪咁一個人返學...... 自從知道自己170咁低分之後, 我就唔可以再嚮170堂訓, 今日好難得地無訓到, 有聽佢講書~~ 下晝, 又過o左poly, 今次哂菲林, 唔夠時間Route 版...... 點知, 個呀Sir係咁話要收錢囉, 菲林要錢, 銅版要錢, 乜都要錢囉...... 唔理, 整o左先算~~ 冬冬同埋呀豬佢地兩個已經相認o左, 但係就兩個都咁怕醜喎, 一次生, 兩次熟o者~~ 夜晚, 嚮我就黎訓o既時候, 突然間收到個email, 254 midterm mark呀, 睇完, 都係無乜野想講.

0 Comments:

發佈留言

<< Home