↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 10, 2007

週記

唔覺唔覺又成個禮拜無打日記
上星期六, 咦, 我做過o的咩呢? 等我諗下先...... 好似溫過下書咁, 又好似畫過下254塊pcb咁...... 仲有無呢, 成個星期之前o既野, 鬼記得咩.
呀, 我又記得啦, 放工o個陣去o左食Tea呀, 扒王之王呀, 嘩咩話, 扒王之王去食Tea? 咁有米呀, 下, 廿蚊咋喎, 雖然唔係叫做平, 但係亦都唔係真係好貴丫, 臨尾o個陣佢仲送o左張coupon喎, 仲要每人一張添喎, 每張平十蚊添喎, 呀, 講翻先, 今次有三個人去食, 我DeepV, 同埋DeepV個師弟, 亦都即係我地o既同事, Frankie, 但係張coupon係valid一日架咋喎, 即係星期日...... 咁...... 好聽日搵埋小敏佢一齊食先~~ DeepV佢都話好架, 點知, 哼...... 我講野又唔跟sequence 啦, 簡單黎講, 即係又語無論次, 講翻等野食o既時候先, 飲品好正常都係好快咁黎o左先啦, 嚮等野食黎o既時候, 望落街, 有架巴士塞o左嚮度喎, 個車頭仲對到正我添, 咁坐嚮樓上頭位o既有一家人, 分別係兩公婆同埋佢地一對仔女, 我好無聊咁同佢揮o左一揮手, 佢呀爸見到喎, 第一次佢就剩係望o左我一眼, 但係當我揮第二次手o個陣時, 佢叫埋佢o的老婆仔女都一齊同我揮手喎, 最後, 我拎起o左杯野飲同佢cheers~~ 最後我自己都笑o左~~ 我發覺我有陣時真係痴痴地o既~~
星期日, 好開心呀, 今日真係約o左小敏(講o左咁耐, 都未介紹佢係邊個添, 佢其實係我o既...... 咩囉~~ 你又講咩呀, 又嚮度咩咩聲, 個咩係咩至得架?? 同事囉......) 當然仲有DeepV啦, 小敏同DeepV喎~~ 你講咩呀又, 咩小敏同DeepV呀? 下, 乜唔係咩架咩, 呀邊個邊個講o既...... 又邊個邊個呀, 咁咩同埋邊個係咩同邊個呀? 咩呢, 就係呀邊個好想o既咩, 但係佢地係唔係真係咩呢, 我就唔知啦, 但係我相信唔係真係咩, 因為DeepV佢係咩呀邊個o既~~ 咁今次個咩同邊個又係咩同邊個呀? 今次個咩係咩就唔講得, 但係就應該係你地諗o個個咩, 至於邊個係邊個呢, 呢個邊個就係頭先o個個邊個, 知就知, 唔知就算啦~~
星期一, 今日可以訓晏o的啦, 254個lab唔駛返~~ 夜晚就溫書
星期二, 今日下晝過o左poly去route版曬版, 本來佢係5點就趕人走, 點知, 我地做到8點先走, 真係好多謝Gary Ng, 佢真係好人~~ 陳迎冬又話會上堂, 點知打俾佢o個陣時佢話佢走o左堂囉, 攪到我介紹唔到呀豬俾佢識囉~~
星期三, 今日茵茵佢未做哂功課, 而我都無去sit堂, 同埋denny佢好早就去o左食飯, 因為之後茵茵都要上堂, 無得同佢食飯, 點知佢上o左陣堂就話miss病o左, 無人陪佢食飯, 我...... O o左咀, 我點知你唔駛上堂o者, 無野講...... 夜晚, 都係溫書, 聽日mid-term......
星期四, 今日上晝返去上Q&A, 問野, 茵茵問我, 170 mid-term上晝o個堂應該唔駛返架喎, 係都係問野架咋喎, 我咁早返都係想見多你幾面咁o者~~ 下晝, 去o左畢業禮個reception, 食飽飽, 再去考試~~ 至於個mid-term, 唉...... 大炒...... 唉......
星期五, 今日又可以訓晏o的啦, 本來下晝諗住做254, 點知...... 全部野都係嚮呀豬locker, 而佢...... 下晝五點先返囉, 攪到我周圍嚮度問人借"辣雞", 終於皇天不負有心人, 問到oskar借, 太好人啦佢~~ 入o左EE fyp lab, 果然係ee lab, 同cs o個個真係好唔同...... 做到成10點先走, 去到坑口先食飯, 仲阻住人地收舖......
星期六, 好在之前嚮本簿度留定機咋, 唔係死硬, 以後都係咁做先~~ 呀hin佢做野好o左, 一次生兩次熟掛~~
你地可能會覺得我個blog成日都出現o的女仔名, 乜你識咁多女仔架~~ 咁又點丫, 佢地全部都已經有男朋友o既, 多個朋友, 無壞架~~ 我亦都講過, 有男朋友o既女仔, 我係唔會追o既, 點都會等佢地自己散o左先, 即係我唔會拆散佢地, 因為, 你鐘意一個人, 你係想佢開心快樂, 佢o既然同o左佢心愛o既人一齊, 咁即係開心快樂啦, 咁如果我叉隻腳埋去, 咪會攪到佢地唔開心囉, 佢唔開心係我最唔想見到o既, 咁就無謂啦, 所以, 我係唔會追男朋友o既女仔. 所以咁多位我鐘意o既女仔, 你地同你男朋友散o左o個陣時, 記得通知我喎~~

星期二去poly o個日, 見到大師, 豪哥同Jacky佢地喎, 亦都見到佢地有粒accelerometer嚮手喎, 仲要係唔駛錢添, 唔係下, 點解我要錢架, 我努力之下, 終於俾我搵到, 原來係用學校個email 黎做registration 係唔駛錢拎到sample, 哼, 有無攪錯, 唔理, 點都想拎粒黎玩下, 星期五, 去同fox講o左, 話ship去佢o個度, 叫佢幫手簽收, 佢話無問題, 夜晚就去place o左個order, 第二朝, 收到個email話已經ship緊, 佢係用ups架㖭, 一check之下, 果然好快......
Package Progress
Location Date Local Time Description
CHEK LAP KOK,
HK
11/10/2007 6:45 P.M. IN TRANSIT TO
LOUISVILLE,
KY, US
11/10/2007 5:44 A.M. DEPARTURE SCAN

11/10/2007 12:27 A.M. ARRIVAL SCAN
MINNEAPOLIS,
MN, US
11/09/2007 9:47 P.M. DEPARTURE SCAN

11/09/2007 8:20 P.M. ARRIVAL SCAN
THIEF RIVER FALLS,
MN, US
11/09/2007 6:25 P.M. DEPARTURE SCAN

11/09/2007 4:39 P.M. ORIGIN SCAN
US 11/09/2007 3:52 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Tracking results provided by UPS: 11/10/2007 11:24 A.M. ET

個時間上呢, 由AM轉去PM o個下, 應該係時差, 果然夠快呀下~~ Priority Shipment 真係勁~~ 小弟都係第一次有機會睇到ups個tracking system, 勁~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home