↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 03, 2007

fyp+254, 254+fyp

又係時候打下日記喇
星期三, 今日呢...... 我做過o的咩呢?? 呀, 係呀, 上晝一返到去就坐barn, 之後就sit堂, 死火喇, 真係唔記得自己o個日做過o左乜黎喎...... 呀, 又記得啦, 夜晚又嚮度做fyp+254呀, 試到個LED matrix啦, 唔該哂呀豬, 但係都係唔係太光, 不過唔緊要, 今日o既目標已經達到, 唔再諗住
星期四, 唔...... 乜都係唔記得朝頭早做過o的乜架...... 我係記得下晝本來坐兩個鐘barn變o左坐三個囉, 仲本來諗住溫書添, 但係最後都係無時間溫咁囉. 第二朝就考, 都唔知點算, 最後溫到一點就走o左去訓, 唔訓好o的聽日朝邊有精神溫書呀.
星期五, 今朝早o左出門口, 考試丫嘛, 好順路咁約埋茵茵, 點知...... 等o左佢三個字, 平時等下無乜所謂丫, 但係今日考試喎, 好在早o左出門o者, 咁都好o的, 我覺得我嚮度好似話緊佢咁好似好衰咁呀可, 但係其實我唔係話緊佢, 佢都只係因為好多野要拎所以先遲o左o者, 又唔係真係攪到遲到, 都無乜所謂~~ 至於個mid-term, 唔below mean已經好開心架啦~~ 食完飯, 上埋lang堂, 又打下波, 再上多堂, 咁就去o左做fyp+254, 254都係試極都試唔到個step motor, 至於個led同埋lcd, 基本上係可以run到最basic o既野架啦, 至於個fyp, 都係試唔到o的野, 唔係好得...... 夜晚做到十一點半先走, 返到屋企都已經十二點半, 又俾人小, 唉...... 十二點半都唔係好夜o者, 唉...... 總之就, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home