↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 10月 16, 2007

大上大落

今日o既心情, 大上大落
今朝都無乜野, 心情大致平靜, 但係嚮我上完堂之後, 做survey啦, 電話嚮喎, 做緊又點聽電話呢, 但係我頂佢, 佢留o既言就係電話"o都o都"聲囉, 我頂呀, 咩電話黎架, smartone個留言又唔可以唔聽就咁delete喎, 咁就唔聽, 等佢三日之後過期. 之後食lunch o個陣, 又黎, 咁我聽啦, 但係個電話係無聲架囉. o靚仔, 玩電話下
之後下晝, 上完254都無乜野, 做proposal, 但係臨尾呀豬佢遲o的o的到, 我又要上堂喎, 咁就又俾人話惡, 我...... 唔想架囉, 咁遲到架啦嘛.
去到上252補堂o個時, 我頂囉, 佢話無password開唔到個projector, 咁就re-schedule, 之後就一支箭咁標走o左, 我頂啦, 咁大個password你都睇唔到, 小.
臨返到屋企, 屋企人打黎, 當時我行緊路, feel唔到個電話震, 咁佢就留言, 咁就仆啦, skip唔到之前個死人"o都o都留言", 真係要聽成分鐘囉, 點解smartone唔整個制可以skip留言架.
返到屋企, 吳子陽佢同我講話偷野個賊捉到啦, CID仲叫o左佢去認證物添, 原來o個個"o都o都"留言就係佢呀.
夜晚, 有o的想做o既野終於都做o左, 個result都知道o左, 有時o的野, 都真係整定o既. 個result都, 唔知點解估到.
今日o既心情正如title一樣, 最後係大落, 灰......

0 Comments:

發佈留言

<< Home