↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 9月 25, 2007

幾日記

星期六, 今日好正常咁返工, 不過係返下晝, 事關唔搵翻日黎訓多兩個鐘o既話就屎硬.
今日唔係拍唔止揚, 而係拍Linus, 唔怪之得唔止揚佢咁鐘意佢啦, 事關佢都幾好人, 肯捱肯做, 唔錯丫, 同呀雲差唔多都咁好~~ 但係佢就好慘咁唔知俾邊個book哂o的MMIS, 攪到我地拆o左好耐先拆得掂, 邊條粉腸咁大整蠱呀, 事後佢同唔止揚講翻話好唔掂, 唔係佢summer做過都未必頂得順~~ 但係佢都handel得唔錯丫, 幾好~~ 星期六日, 係咁多人架啦, 做得多就慣架啦~~
放工, 陪Lisa姐佢去整佢部NDS, 188 o個個呀嬸好似好人o左咁多o既?!
星期日, 今日請假都去o左做義工, 其實咪即係去玩, 成個function都係我地攪, 累積下o的攪野o既經驗, 都未嘗係一件壞事~~ 一般黎講今日o既run down都算順利, 除o左嚮碼頭度有個呀水俾佢成功混水摸魚之外, 又有一家人跟本係嚮度搵著數之外, 其他都ok, 但係最後我地唔知點解關於今日o既run down會有o的爭執, peter佢有o的諗多o左, andrew佢言語間有o的推卸責任feel(只係少少), 咁就攪到我覺得有o的我地個會好似有o的分化咁, 點先可以團結翻呢? 希望大家心裡面無呢件事o既痕跡啦~~
星期一, 254個Lab點解我個program做唔到架呢? 唉...... 嚮218 lecture知道o左有個人係CCNP架喎, 早前都已經知道o左佢有玩過Cisco o個個比賽, 但係真係唔知佢係CCNP, 不過, CCNP, 點解個比賽o個次又唔係好覺佢有獎架呢? 之後睇翻原來佢連第三屆都有玩, 仲有獎添, 但係第三屆我無玩喎, 係咪因為係咁佢先有獎呢? 我都係低調o左好, 畢竟一山還有一山高.
星期二, 今日真係好眼訓, 眼訓都屎...... 食早餐o個時同埋linnam一齊, 一個mainland同學, 輝輝佢教o左佢好多粗口, 笑到我同晶晶呢~~ 中午VCAST有條友(已經唔記得佢叫咩名)打黎話想同我地見下面喎, 佢係新接手架喎, 想知我地進度係點, 佢第一次打黎o個時我o岩o岩坐barn, 而且o的機仲係咁jam紙, 我話唔得閒住, 叫佢遲o的打黎, or我覆翻佢, 點知佢一個鐘之後再打多次黎, 我心諗, 你仆啦, 我要上堂架, 坐嚮度等你呀, ok, 聽你講囉, 佢話想見下面喎, 仲話呢個星期四or五, 你傻架, 你話黎就黎, 隨傳隨到呀, 一開波我就已經話o左俾佢知我唔得, 下星期先啦, 星期六日你又唔得啦, 你想我覆你, 你咪send個email俾我地囉, 起碼我知你係邊個先啦, 電話我就唔覆你架啦, 點都email白紙黑字清楚好o的, 但係到而家佢都未覆我, 你唔email我, 我一定唔覆你, 講我就講o左俾佢地知, 亦都問o左佢地幾時得閒, 但係你一唔email我都唔覆你, 睇你點, 有時o的野, 保障自己好o的~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home