↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 9月 14, 2007

九月頭兩個星期記

我都知我自己已經好耐無打過日記, 但係鬼咩, 一開學之後就成日都唔得閒, 呢個Sem仲要一個禮拜有四日係返早, 早到九到就要返到學校o個隻喎, 另外星期六日亦都有一日係返早, 只係比返學遲一個鐘咁大把, 實際我一個星期就只係得兩日可以訓晏o的, 但係亦都係要十二點返到(無論返工返學都係), 咁你話我仲邊得閒寫日記丫, 係都要黎訓覺啦, 仲邊有心情打日記呀.
趁仲記得就講翻做過o的乜啦, 返學, 攪過份FYP, 我始終都唔係做Doc o既人, 完全係唔識寫, 好在有唔同o既同學一齊做o者~~~~ 至於隻HD, 要裝o既野都裝o左, 但係原來個Embedded CE裝哂要14GB咁多架喎, 咁一隻20GB HD就俾我攪到剩翻一GB, 咁我地仲點develpoe個Project呀, 都係鏟咁o的無用o既BSP先, 應該可以free翻10GB出黎~~
九月第一個星期三, 幫Lisa姐佢拎機, 仲上埋佢屋企攪野添, 幫佢將o的舊機o既Data轉落新機度, 帶條cross over cable去, 但係真係要閂o左個Firewall先攪得掂, 真係麻鬼煩, Firewall都唔知係好定係唔好. 是日晚餐由Lisa姐供應, 多謝哂~~ 同是我亦都係幾羡慕佢地兩公婆, 若果我將來亦都可以同我老婆咁恩愛, 我已經好滿足, 事關而家o的後生仔女, 郁o的就話離婚, 要有一個美滿o既婚姻, 真係一o的都唔易. 可能好多人會話而家呢個社會仲邊會有人話結婚架, 玩完咪算囉, 但係可能我係出身自一個破碎家庭啦, 有陣時o的野, 無o左就係無o左, 點都搵唔翻架囉, 我o既希望係將來有一個好o既家庭, 一個肯陪我一世o既人. 但係呢個亦都只係我o既一個幻想, 或者甚至可以講成係奢望, 希望越大, 失望越大呀哥仔
九月第一個星期四, 今日我下晝返學校o既AV Counter派PRS喎, 之前幾日, 晶晶佢一個下晝就派o左百幾隻, 但係我呢, 得五十幾隻咋喎, 哈, 你話係唔係同人唔同命呢~~ XDDD
9月9日係芭芭拉生日, 芭芭拉生日快樂呀~~ 但係斷估佢都唔會睇我個Blog, 除非佢真係嚮公司好無聊.
9月9日係呀冬冬生日, 冬冬呀生日快樂呀~~ 但係斷估佢都唔會睇我個Blog, 除非佢真係嚮屋企好無聊.
星期六, ↑佢地生日, 夜晚去o左打邊爐, 計埋人數多過一圍, 但係book位係book 7點, 咁之前就去o左睇deepV同Kobe佢兩個篤波~~ 一大班人入去VIP房, 睇到人地個個都眼突...... 但係事實上我地係入去打NDS架囉, 問你死未~~ 佢地打完邊爐, 仲有下場喎, 去劈酒喎, 我o個排已經唔夠訓, 仲點會去下場呀, 早o的返屋企訓唔好~
星期日, 問翻佢地, 原來佢地飲到四點, 凌晨四點喎, 但係第二日都仲有人返到工, 果然勁呀下, 但係呀Lok就同我講話佢成日都係攬住個廁所嘔, 返到工o個兩個果然勁呀下, 訓得兩個鐘都仲返到工, 強~~
九月第二個星期二, 放o左學就返屋企, 有人黎整Mon, 但係點解?? 點解個Mon一黎禁一野Reset就乜事都無o既? Mon 呀Mon, 乜你咁曵架......
九月第二個星期三, 下晝去o左裝野囉, 就係咁簡單, 之後就攪FYP, 果然唔易做......
九月第二個星期四, 下晝都係返AV Counter, 我知點解我叫大眼仔啦, 原來陳X輝(Av Counter o既一個Staff)佢影我相o個陣我係碌大o左隻眼黎望住佢, 就係咁就變o左大眼仔
夜晚去o左開會, 但係真係眼訓得濟, 早走o左, 訓覺真係比較緊要~~
九月第二個星期五, 今日, 打日記.

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

陳X輝.....:sosad:.....
我係屋企真係好無聊架XDDDDDDDD

11:33 上午  

發佈留言

<< Home