↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 9月 03, 2007

又愛又恨......

哈哈哈哈~~~~
Shit......
今日第一日返學, 返晏o的o者, 十二點, 本來全日都好似無乜野咁, 但係夜晚先發覺, 原來我成日都無將條線飛翻落部電話度, 即係無cancel個發線, 咁就中伏啦, 夜晚屋企個電話又有事喎, 即係又用唔到啦, 咁就即係今日成日都無人搵到我, 除o左sms, 但係今日一個sms都無收到, 哈, 真係......
平時就好日都唔會有人打俾我喎, 但係今日就應該有唔少電話打黎, shit......
第一日返學就攪到咁, 電話, 我對你又愛又恨......

0 Comments:

發佈留言

<< Home