↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 9月 21, 2007

兩日記

又再寫下呢幾日做過o的乜啦~
星期四, 返完barn helper之後就去o左見老闆, 講返我地睇唔明上年o個個project, 但係原來佢地個Doc度都無, 咁就屎火啦, 唔通真係要行reverse engineering(簡單o的黎講即係hack入去)?!
之後去o左捐血, 原來我今次係第五次捐血架啦喎, 仲有張Cert添, 雖然只係一張好簡單o既野, 但係都算係一種鼓勵黎o既~~ 之不過我係帶著有點累o既軀體黎捐, 咁就...... 中伏...... 一返到屋企, 死o左!!!!! 死到九點先起身, 下次都係夠訓先好去捐......
星期五, 今日上lang堂o個時唔知去邊度上, 乜真係去SAC o個度上架咩, 點解我唔記得o既?! 等o左五分鐘都唔見有人, 打電話問人先知, 好在無分遲唔遲到, 呼~~

Denny話唔知我個Blog寫乜, 睇唔明上次o個篇喎, 你都傻o既, 明o既話呢個就唔係我個BLOG啦, 好似我有時都唔明你xanga寫乜啦, 係咪?

0 Comments:

發佈留言

<< Home