↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 10月 14, 2007

秋季防止山火宣傳日暨濕地公園一天遊

今日我又去做義工啦, 我硬係覺得我呢o的都唔知算唔算係義工, 有得食有得玩架喎, 但係嚮前期同埋後期又要做咁多野, 又無義工Cert喎, 咁都真係, 我自己都唔知
今朝一早就去到消防局集合, 之後就出發去灣仔峽公園, 去o個度行下, 派下傳單咁, 之後就去o左南蓮園池, o個度個環境真係唔錯, 真係好正, 如果可以有時間行埋對面o既志蓮淨苑咁就仲好.
跟住就去o左食自助餐, 嚮酒店度食o的野食果然係唔錯呀下, 幾正~~
再黎就係去o左呢個屏山文物徑, main point係嚮最尾o個個聚星樓度順時針方向行三個圈啦, 有助學業架嘛, 信唔信都要行啦緊係~~
最後就去o左呢個濕地去園, 其實行下都唔錯架, 但係只係得個半鐘, 行得出面唔行得入面, 有時間一定要再黎過~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home