↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 9月 26, 2007

發up瘋

有時o的野, 都係整定o既, 唔到你唔信邪架喎, 不過我都有o的慣架啦, 有咪有, 無咪無囉, 正所謂希望越大, 失望越大嘛, 凡事都係唔好抱咁大希望會好o的.
我相信一定會有人問, 點解你無啦啦講o的咁o既野呀, 無o既, 有感而發咁o者, 好似海洋公園哈囉喂, 話去話o左幾年, 係幾年, 但係次次唔係無人陪我去就係無錢去, 今年都係, 其實都打定輸數架啦, 果然無錯.
至於其他野, 順其自然把啦, 當然我一定會出力, 但係好多時o的野係整定o既~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home