↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 06, 2007

週半記

我嚮度諗緊, 呢個時間究竟要黎溫書好丫, 定係要黎打週記好, 最後我都係無mood溫書, 打日記好o的
話說呢個幾星期裡面, 我上o左sportskill class啦, Yr2都仲玩埋呢o的咁o既野, 有無攪錯呀, 你想識女仔咋掛, 我唔否認我係要黎識女仔, 但係另一個原因就係迫自己做運動, 事關我覺得自己身體差o左, 做下運動好o的~~ 一上堂我就俾呀Sir點相, 佢問到我叫咩名, 焗答啦, 但係之後o個堂佢就已經認得我, 仲係咁叫我個名...... 攪到差唔多全部人都識得我......
之後呢個幾星期禮拜裡面, 有兩晚做FYP係做到十二點先返到屋企, 以後都唔知係唔係個個星期都會係咁, 如果你話有得屈蛇o既話幾好呢......
星期三o個日就去o左見sponsor, 剛剛好一個小時o既車程就去到, 同佢地o既CEO會面, CEO果然係唔同o的, 講o野o既時候其他做細o既真係無聲出, 無錯, 我返工o個時都係咁, 相信遲o的出黎做野亦都會係.
今日返工o個時, 老闆佢突然話上個月o個件事無得Claim翻喎, 我當時o既反應係, O嘴, 無聲出, 無野講, 唔通同老闆發爛渣話點解無架, 咁咩, o個日佢咁順灘話有得claim都覺得有o的野架啦, 唉, 原來真係無得claim...... 無野講.
上星期又順路去o左DeepV屋企度拎o左o的IC走, 多謝哂呀唔止揚同事~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home