↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 13, 2007

十月第二週記

又黎多一個週記
星期日, 唔記得有咩特別事發生, 剩係記得自己係想溫書, 但係都係無mood
星期一, 今日返學, 254個Lab未死得, 一個鐘之內做得哂, GOOD! 之後都係去o左sit堂, 上堂, 就係咁就一日
星期二, 今日上晝o個堂係170 o既revision, 竟然罕有地無訓到喎, 可能真係要聽書掛, 不過最後, 唉...... 218個Lab都係一個鐘就攪掂, 但係唔知點解tracert第一隻router唔係default gateway, 連TA都唔知點解, 有無人可以話俾我知? 之後就緊係去sit 254堂啦, 之後溫書, mid-term啦, 唉, 結果, 唉......
星期三, 今日一早就返o左去做barn helper, 順順利利咁就一日, 252兩堂都係得我自己一個人上, 無心機...... 下晝做完barn之後就做fyp, 不過最後都係無乜outcome出到黎. 夜晚就去o左消防局度開會, 帶著一個疲倦的身軀去開, 果然, 我係一隻牛
星期四, 上晝上完堂之後就去o左聽個talk, 講社會心理學, 仲俾我拉埋晶晶陪我走堂去聽添, 個take o既內容果然係有o的用, 但係有o的野都好似聽過咁, 但係都不失為一個hea時間o既方法~~ 不過唔好o既地方就係我得翻半個鐘頭o既時間食飯...... 再坐多兩個鐘頭barn, 咁就繼續我o既FYP, 今日終於都有o的成績睇下~~
星期五, 今日比較開心o的, 原因唔方更講, 但係, 唉...... 下晝去o左打波, 有個同學副眼鏡放o左嚮側邊地下都會爛o左喎, 真係慘.
今日係星期六, 到目前為止我都係好灰, 陣間仲要去深水埗度買料做254, 今日感覺唔好.
254個project, 唉, 搵極都搵唔到有代理有sample俾, 真係要用水銀switch?

0 Comments:

發佈留言

<< Home