↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 17, 2007

心情......

睇翻樓下個post, 相信大家都估到咩事, 咁都估唔到o既話我都幫你唔到(即係話緊你蠢呀), 尋日有o的人都仲未睇到, 仲係咁幫我制造機會, 多謝先, 但係一當我俾呢首歌佢睇o個陣時, 佢愕o左然, 咁都難怪o既, 對佢黎講都係有o的突然, 但係對於我黎講, 你話唔傷心就假o既, 但係傷心又點丫, 日子咪又係咁過, 用讀書同埋工作黎麻醉自己囉, 呢個都不失為一個自我安慰o既方法黎o既. 但係讀書又讀唔入腦喎, 真係死俾你睇...... 有時o的野, 希望越大, 失望越大, 作最好o既準備, 必敗o既打算, 果然唔好抱咁大希望, 咁跌都無跌得咁傷. (你話唔希望就假o既, 盡量令到自己唔好咁投入囉, 唔係點o者)
我反而覺得我所做o既野, 嚮o個陣時仲攪到人地有o的尷尬添, 攪到我都有o的唔好意思, 希望佢唔好介意.
有時同一句說話聽到兩次, 兩次都係讚我, 但係個result都係咁樣, 咁究竟我應該開心, 定係唔開心好呢?
唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home