↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 10月 18, 2007

行街

今日, 都唔知係開心定係唔開心, 同一個人去o左行街買野, 幾開心呀, 但係o個個人, 唉...... 都唔知係開心定係唔開心
行行重重, icmaster o的野真係平o的架喎, 但係由icmaster行翻去地鐵站就都有翻咁上下路程......
最後去翻深水埗, 乜都睇唔到, 去到華輝都係無買到野, 剩係嚮度睇, 睇, 同埋睇.
一路行街o個時傾o左好多野, 講o左好多秘密, 嘿嘿, 又不如等我話個秘密俾你知丫, 但係你地唔好同人地講喎, 個秘密就係呢~~
『秘密』
話明係秘密啦, 話o左俾你知就唔係秘密啦, 係咪~~
exam時間表出o左, 我仆, 又有兩日考同一科, 真係死俾你睇......

0 Comments:

發佈留言

<< Home