↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 27, 2007

週記

原來咁耐無打日記架啦喎, 星期五六日都係返工, 星期五放工之後就同小敏同事一齊去o左食Tea呀, 有得小敏, 就緊係有埋DeepV啦, 當然我同呀樂係唔會咁易放過佢地兩個架啦, 點知最後DeepV佢好快咁就走o左, 真係唔等人架...... 唔通佢真係嬲o左?!
星期六DeepV要上堂, 咁我就拍linus, 之前DeepV玩得咁開心, linus佢終於都有得報仇啦, 佢起o左個塔, 又收埋哂o的印, 就係咁~
第二日, 我返到去, 原來DeepV都係仲有一個印係搵唔到架喎, 至於座塔, 一開波佢就拆o左...... DeepV有暴力傾向架...... 臨收工o個時, DeepV佢拆哂o的凳o既扶手, 佢真係無聊到無野做喎, 又將o的文具放哂嚮地, 連個電話都放埋落去...... o 嘴...... 夜晚, linus佢話唔係好舒服, 聽日可能sick leave, 唔係下化, 咁大獲, 邊個CT黎頂都死啦, 但係最後linus佢都屈服嚮deepV o既淫威之下, 內容係乜, 我都唔知, 想知o既可以自己問佢
星期一, 一早返o左去借254 o的野, 成個lab得兩組人嚮度...... 點解我唔訓多陣呢? 下晝, 呀豬佢同茵茵去o左poly度拎o的R, Cap, IC, 照佢地o既講法, 佢地個過程都幾好笑~~
星期二, 一早返學, 上完一堂之後就無野做, 做過o的咩已經唔記得o左啦, 總之就等到下晝三點坐Barn, 坐到7點就去上252o既補Lab, total得四個人上堂, 呀Joe勁攪野咁係咁問tips, 個TA都無份出卷, 問極都無用架啦...... 跟住就去o左FYP Lab, 原來Denny同呀豬佢一齊走堂去做FYP喎, 勁呀, 跟住就去o左坑口度食野, o個間野都唔錯喎, o的担担麵幾好.
星期三, 今日mid-term 218, 下晝坐完barn之後就去o左FYP Lab度溫書, 唉...... 都唔知溫乜好囉, 溫下訓下咁, 最後...... 我好肯定自己已經錯o左一題, 亦都相信咁就below一個SD架啦, 唉...... 不過呢科, 都只係為o左考CCNA先讀架o者, 算啦, Grade對我黎講已經唔係太重要. 夜晚又係去o左o個間野度食飯, 佢個煲仔飯真係唔錯, 新鮮到好熱添......
星期四, 今日終於都有得放早o的, 可以返屋企食飯啦, 日日嚮出面食飯都唔係辦法, 咁攪法真係搵多多都唔夠洗呀, 加上餐餐都係嚮出面度食, 一o的都唔係路. 今日好多謝晶晶佢好有義氣咁返o左去Poly度拎IC俾我地, 至於背後o既事, 呢度唔係好方便講, 但係點都要多謝同埋唔該哂晶晶啦~~
星期五, 今日到252 midterm, 上晝o個堂254一個鐘就講完, 有一個鐘時間黎溫書, 之後上252堂上到一半就俾茵茵拉o左去食飯, 食完飯就去o左FYP Lab度摺溫書, 中間又去過上Lang 堂, 又去o左上sport skill 打排球, 最後就有兩個鐘時間溫書, 不過份卷, 唉...... 最後都, 唉...... 又一個SD, 靠背書o既科目我果然係唔掂呀下, 之後就去o左彩虹度食車仔麵, 個麵真係幾大碗, 仲好抵食添~~ 但係夜晚, 唔知點解個肚有o的痛喎, 應該唔關o的麵事掛......

唔知點解呢, 好多時打字打上堂個堂字o個時呢, 都好自然咁就會打o左上當架喎, 唔通我上堂跟本就真係上緊當??

0 Comments:

發佈留言

<< Home