↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 20, 2007

60樣香港人最常做ga白痴野...你做過幾多樣???

1.玩米缸,將手插入米缸裡面o既米裡面篤下篤下。
(唔會篤下篤下, 會成隻手放哂入去係咁"卒")

2.在百貨公司入面篤扶手電梯旁的hi牌。
(而家都仲有咁做)

3.地下有階磚時,特登隔一格一格o黎行(不可踩界,要完全在格內)。
(同人地鬥行得快添)

4.用錶面反射陽光,照o黎照去。
(而家上lecture都會咁無聊)

5.跳樓梯(愈多級愈勁)。
(而家通常都係"檻"級多, (愈多級愈勁), 我好似可以"檻"到5至6級)

6.行路上高起左地方(例如高起左o既長條型石博),好似玩平衡木咁行法。

7.鋪張紙在硬幣上面,然後用鉛筆係上面油,油返個形出o黎。

8.食完糖之後,將糖紙包番個原本四四方方果個形出o黎。

9.超級市場踩住架購物車o黎行。
(而家會坐嚮架書車度好似玩滑板咁)

10.踩水"tum",係好特登果隻。
(jojo你呀, 我好記得你o個時嚮7仔門口o個野架)

11.吹口水波。
(而家都仲覺得好玩)

12.搣牆上的乳膠漆或牆紙。

13.係平滑o既地面上面跣下跣下咁行。
(事實上我嚮屋企無人o個時都會咁做)

14.整濕o的紙巾,掟上學校廁所天花頂。
(我係掟嚮屋企廁所頂, 痴住o左唔會跌翻落黎架喎)

15.軍劃鬅b香口膠,一定摺返成張包裝紙,再放返入個大套入面。
(仲要請其他人食添)

16.響課室玩俄羅斯輪盤,將玩粉刷霑滿粉筆粉,放係風扇上面,等個風扇轉轉下,轉得怏個時飛出o黎,睇下個粉刷中邊個。
(試過俾Miss見到, 最後被罰......)

17.放膠袋(當風爭咁放)。
(呢個無, 反而係自制迷你風爭嚮屋企窗口放, 用牙籤整)

18.去後梯執咸書睇,將睇完的咸書撕開飄落街。
(剩係睇, 睇完收翻埋嚮後樓梯度等下次再睇)

19.貼張龜仔紙嚮o的同學個背脊度。
(點止龜仔咁簡單呀)

20.踩人地個影。
(玩到好開心架添)

21.狂踩人地對白飯魚,尤其是大肥仔果o的。
(點止白飯魚呀, 係鞋都踩, 尤其是係新鞋)

22.用幾條橡筋射o的同學。
(咩都可以用橡筋黎架架喎, 點止同學呀)

23.掉人地門口的拖鞋落街。
(呢樣我無咁衰)

24."Mung"消防喉,射水落下面個球場,睇下射到幾遠。
(呢樣都無做過, 因為驚一開水佢會嚮)

25.嘗試用「念力」整彎湯匙。
(到而家都未成功)

26.用氣鎗射街上的途人。
(無氣鎗)

27.玩千揪,"fing"到咁上下就飛出去鬥遠。
(唔明)

28.落樓梯時坐係o的扶手上面"sir"落黎。
(而家都仲玩緊)

29.在自動梯行相反方向。

30.把「誤投信件」或沒有用的宣傳單張,胡亂放入其他的住宅信箱。
(而家都仲做緊, locker都係咁做)

31.坐地鐵時,抓緊中間的扶手,地鐵一開動博命繞住轉(自轉)。(有讀physics 的同學 其實應該明 係"體驗"centripetal force(向心力) 的機會 )

32.在月台上鬥快跑。
(呢個好少)

33.係被竇入面開住電筒扮露營同埋o係入面食零食。
(會, 但係唔會食野)

34.用圖釘弄穿學校壁佈板。
(而家用拳頭整凹)

35.亂按人地既門鐘,然後鬆人。
(走得快, 好世界)

36.明知過左三歲,仍然吾買飛,「捐」地鐵既入出閘機。
(我呀媽叫我咁做架, 我咩都唔知架)

37.不小心塗改液(很舊的有一個掃那種)塗在手上,然後用附送的天拿水,搽在手上以圖弄去改液。
(我見過有人用黎當指甲油咁用囉)

38.用歡樂天地等既硬幣當一蚊用。
(去機舖度用)

39.煲蠟。(未試過......)

40.把汽水罐靜雞雞放在校車的車輪下攝住,開車時把它壓扁。
(唔係汽水罐就係飲完個d紙包 吹脤佢)

41.用螢光筆油指甲。
(多數女仔先做)

42.向學校d木台上面畫公仔。
(而家都仲有咁做)

43.用電筒/雷射筆射落街或者照住d路人。
(屋企十幾樓咁高, 照鬼到咩)

44.搣碎d紙巾,然後拋出窗。
(唔係紙巾, 係廢紙)

45.巴士一開車,就同佢鬥快跑(最終當然唔夠快啦)。

46.落雨擔遮,懶係型咁轉把遮。
(而家諗翻起都覺白痴)

47.見倒d矮過自己既人行緊過黎,會好自然"gut"高d行。
(唔會, 咁做法我咪好唔得閒)

48.將擦膠碎「初」成一粒黑色物體。
(試過"卒"成粒波子咁大粒)

49.玩冒險樂園o的遊戲(例如籃球或保齡球),企o係最高或企o係跑道o既最尾玩。
(為求出多兩張飛不擇手段)

50.地鐵出閘果時「捐」過閘口,拎走張地鐵飛當地圖。

51.屋企冇人果時,對住塊鏡學人跳舞/做戲/唱歌。

52. 同細路爭一d無聊野,例如「美少女戰士角色︰sailor moon係我既, 火野麗係你既」或「四大天王,黎明係我既,所以你唔准鍾意黎明,你鐘意郭富城啦」。

53.玩廁所水。
(有咩好玩 ???!!!= =")

54.去到公園,係咁撕百千層d樹皮落黎。
(好少見到千層樹)

55.慢慢行近麻雀到,企圖捉住佢地。
(到而家都唔成功)

56.係街見到狗就扮貓叫,見到貓就扮狗吠。

57.趴o係地上扮死,想嚇阿媽阿爸。
(我呀媽見到只會叫我唔好訓嚮個地上面)

58.畫花報紙或書上既畫,為人物加牛角或者胭脂等等。
(我諗起有套youtube片講日本學生又係做o的咁o既野)

59.拎d元寶當船放o係水上玩或者拋落街。
(唔會, 剩係拎元寶黎玩都會俾人鬧架......)

60.用條繩hid野到落去住下面o個戶人既窗前,然後"fing"來"fing"去,引人注意。
(會嚮窗口吊野落街)

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

死仔丫~
唔得閒寫日記咩???
學人玩"轉貼"
下次打8你丫拿(講笑)

11:53 上午  

發佈留言

<< Home