↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 31, 2007

累死了......

累死了, 累死了......
一日都係吳子陽, 唔係佢連續請兩日假, 我就唔係日日都返早啦, 連續好多日未訓晏過啦, 而家真係好累呀......
星期六, 頂DeepV o既係一個好新o既CT, 新到連出面print野都唔識, 攪到我食食下飯都要出去幫手囉, 表面睇起黎, 佢只係帶一隻銀耳環, 又帶帽, 好HipPop feel, 我以為佢係醒目仔啦, 但係...... 我都唔好多講啦, 我無資格批評人o既, 我只係講我對佢o既感覺o者~~
星期日, 今日比較好少少, 起碼今日頂DeepV o個個好好多, 睇翻佢之前係做過CH, 應該都有翻咁上下經驗, 只係對於我地呢個場唔係咁熟咁o者, 掂~~
今日亦都係陳迎冬o既Last Day, 估唔到佢咁就咩o左啦喎, 又少一個靚女同事(雖然佢有時係比較惡死o左o的, 但係佢算係靚女黎o既, 起碼我覺得係)...... (你講咩呀, 咩咩o左呀)resign o左囉, 唔係你以為係咩呀.
星期一, 今日上晝要見254TA, 尋晚諗住帶埋隻"剌雞"同埋個廢o既CD-Rom, 但係尋晚正想訓同埋執埋呢兩樣野出黎o既時候, 俾黃小敏佢係咁同我msn, 攪到我遲o左好多先訓, 最後就緊係唔記得帶啦, 好在茵茵佢提我拎咋(但係出o左門口架啦喎), 又好在我早o左返去咋, 唔係實遲啦. 不過隻"剌雞"好似唔係好得咁o既......
ISMT218出o左Result啦, COMP252都出o左result...... 218錯o左兩條, 我硬係覺得有人會Full Mark同只係錯一條, 但係原來...... 唔講, 都係低調o的好(細路, 你玩野呀, 唔講都估到啦, 係咪串咀呀)講真, 我真係無諗過架, 我只係唔Below mean已經好開心架啦, 當然而家會仲開心添啦, 但係Percy講過, 跟據以往經驗, 成績係取決於Final, 但係Final o個日我又係有兩科考囉, 今次真係...... 唔好抱咁大期望, 個人會過得開心o的~~ 至於252...... 背書o既科目, 果然係唔好o的呀下, 唔同在個分係低...... below mean...... 好在未到SD, 唔係就真係極端死了......
星期二, 今晚夜返屋企啦, 做254同埋fyp呀, 剩係砌LED Matrix個circuit都砌o左我幾粒鐘, 當我砌完之後, (你係唔係想講佢唔work呢, 佢唔係唔work, 我無咁屎o既), 我就已經決定唔再砌第二個, 去icmaster買算. 個program唔係太得, 有o的唔開心.

話說有一晚, 我同DeepV佢MSN o個時, 我同佢講, "我晚晚都同小敏佢咩呀, 仲咩得好開心添呀" 佢竟然報以一句 "仆街................." 點解佢會鬧我仆街架呢?

有人問我, 我係唔係同呀邊個邊個咩架, 我答你, 唔係, 你唔信就唔信啦, 答就答o左你啦, 似又點丫, 係o既話我唔怕認架喎, 但係唔係, 我點認o者, 我可以做o既野都已經做o左, 而且我亦都無後悔, 唔開心就一定有架啦, 但係唔開心大哂架咩, 有時o的野, 整定o既, 有就有, 無o既話, 就算俾你得到, 你亦一定會失去, 化架啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home