↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 11月 16, 2007

愛人結婚了

愛人結婚了, 新郎不是我
咁大個人, 終於都面對到呢樣野lu, 雖然好久以前都估到呢件事實會發生, 但係無諗過咁快就發生o者
愛人, 我愛o既人, 我相信佢亦都曾經愛過我(一霜情願o既諗法), 但係佢(她)o既然揀得佢(他), 我亦都尊重佢呢個決定, 畢竟同愛o既人一齊係快樂o既
愛一個人, 唔係要擁有佢, 而係想佢可以開心快樂, 而家佢地結婚啦, 一定係會開心快樂架啦, 呢個亦都係我想見到o既結果, 佢地結婚, 亦都可以講成係雙方o既一種承諾, 希望佢地開心~~
最後, 祝佢地新婚快樂, 亦都希望佢地開開心心, 白頭到老.

0 Comments:

發佈留言

<< Home