↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 21, 2007

又黎個四日記~~

好, 又黎個多日記
星期日, 今日返工, 拍翻呀DeepV, 佢又話請假, 最後咪又係搵唔到人頂, 要自己返翻~~ 下晝返工, 發現原來個櫃裡面有舊香皂嚮度喎, DeepV唔講都唔知喎, 原來呢舊野係一個讀者送架, 但係o個個人...... 可能會係比較唔係咁直, 至於舊野係送俾邊個, DeepV同Linus都唔認係俾自己, 詳情可以睇DeepV Xanga. 放工, 肚餓呀...... 去o左食野, DeepV話呀小敏話去茶軒, 去到小敏又話係呀DeepV話去, 咁究竟係邊個話去呢, 呢個都唔重要, 最重要o既係o個度o的野比起扒王, 貴...... 又少...... 唔抵食, 都話去南記食麵架啦, 我係麵王之王黎架嘛.
星期一, 一早就返學, Reg Winter 讀LANG 306, 點知佢話唔係先到先得, 而係抽架囉, 咁我咁鬼早返黎做乜呀, 頂......
星期二, 今日勁唔舒服囉, 一起身就喉嚨痛, 上完堂就去o左食早餐, 但係最後都頂唔順, 去o左睇醫生, 就係咁, 今日成日都係咁戇居居咁過, 但係又要做project喎, 聽日pre-demo啦, 今晚點都要試哂佢, 最後做到十點半就走, 累死啦, 唔該哂呀豬同埋茵茵佢地幫手執野...... 返到屋企, 沖個涼就訓o左, 真係累死......
星期三, 今日朝早要pre-demo, o的應該出到o既野都可以叫做出到, 但係led 唔夠光啦, LCD唔係太得啦, 隻Emulator又嚮o個部機度臨尾先唔work啦, 唉, 有o的灰囉...... 而個人成日都係好累咁過, 畢竟病丫嘛, 真係要多o的休息...... 而家茵茵就幫我落o左百佳度買野俾我食藥, 唔該哂~~

終於都開o左個facebook啦, 但係...... 發覺都係無乜特別囉, 亦都係無乜驚喜, 簡單黎講, 都係唔知係做乜架囉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home