↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 28, 2007

週記

話咁快就一個禮拜, 估唔到我咁就忙o左成個禮拜, 但係仲未忙完架囉, 唉......
上星期四, 死火, 突然唔記得我做o左o的咩添, 明明朝頭早都仲記得架, 失憶呀......
記得翻啦, 下晝上完堂之後好似係做FYP呀, 個update program core 部份亦都攪掂, 係差o的exception同埋個interface未整靚o者~~ 話哂都叫做有o的成績出黎~~
星期五, 今朝一早就起o左身book場, book定黎緊個星期五o既排球場, 好野, 有波打呀, 但係, 基於人手調動關係, 本來諗住book兩個鐘, 而家只係book到一個鐘囉, 無奈...... 乜staff account係book唔到場架咩? 真係唔知...... 咁點解佢又可以報到sport skill o既......?! 晏晝, 走堂都去o左take barn, 錢黎架~~ 之後下晝就去o左聽samsung briefing, 真係聽佢吹水o既多o既...... 有件細碼tee做紀念品, 但係點解唔係samsung而係SENG o既...... 茵茵等埋我一齊放學, 開心呀~~(等你兩個字就開心, 等你一個鐘你咪要以身相許? 咁死得啦, 我有幾多個身許俾人呀) 但係呀豬佢成日都話我係同佢有o的唔知咩關係喎, 我都想有呀, 人地有男朋友架啦, 我都講過話我係唔會追一個有男朋友o既女仔架咯, 係都等人地散o左我先會追人地, 你話我乘虛而入都係咁話啦, 若果人地o既關係係緊o既話呀, 點拆都拆唔散架啦, 係咪? 帶o左o的254野返屋企做, 但係o個晚所做o既係lang 個handout同IBM份CV.
星期六, 終於都有得訓晏o的啦, 返工返十二點, 但係個人都仲係勁唔舒服, 個喉嚨痛到呢, 講野都有o的唔想出聲囉...... 但係今日有茶敘喎, 咁剩翻o既野食, 我地當然唔可以浪費, 要食埋佢啦, 正~~ 食到飽哂~~ 咦, 咁我夜晚做過o的咩呢? 都係好似剩係做緊個lang同埋CV咁喎.......
星期日, 呀主管本來想我返早o的, 但係原來聽日係拍呀峰喎, 哈哈, 我緊係唔肯啦, 病緊丫嘛~~ 同埋, 真係好累, 錢已經唔係問題, 最緊要係有得訓, 賺少一個鐘錢, 但係可以訓多兩個鐘喎, 我當然會揀訓, 唔係點捱落去呀. 返到, 咩話, 今日竟然會有四個CT返o既, 咁恐怖?! 有兩個平時唔會嚮度o既CT嚮度, 亦都有一個今日唔應該嚮度o既CT嚮度, 乜咁熱鬧呀~~ DeepV仲整o左個pancake翻黎添~~ 開始食o既時候, kobe佢切完就撩起o左一層黎睇, 一望, Oh! Shit...... 乜裡面o的餡咁o既樣o既, 分別有幾個人一見到之後都不約而同咁話係似吞拿魚囉...... 食落, 我都唔係好覺有乜味...... 但係原來呢件餅唔係DeepV佢整架喎, 而竟然係芭芭拉整架喎, 全部人聽到之後都唔信, 話芭芭拉邊會整得咁差呀, 但係我相信DeepV佢唔會講大話...... (芭芭拉你咩都睇唔到, 咩都睇唔到) 夜晚, 同小敏MSN, 唉...... 差o的攪喊o左人地, 對唔住呀, 我唔係有心架...... 好在見佢個樣唔到o者, 唔係就真係唔知點收科...... 俾DeepV見到又會無拉拉鬧我仆街架啦, 都唔明點解次次關小敏事o既時候, DeepV都會鬧我仆街架囉, 佢明明係鐘意巴..... 差o的講o左出口添, 你乜都聽唔到, 乜都聽唔到, 係囉, 明明係鐘意呀邊個架啦(我好sure唔係小敏), 點解又會因為第二個女仔鬧我仆街架囉.
今晚就真係做254啦, 但係, 唉...... 話叫做做到, 不過都係唔夠光, 可以點呢...... 仲有就係我插一條線佢就同我斷一條, 小......
星期一, 今日一早就返o左學校, 嚮見TA之前, 去o左睇獸醫(我無否認過我唔係禽獸, 但亦都無承認過喎), 終於都開o左o的抗生素, 唉又食, 咁攪法, 都唔知幾時死囉...... 見TA o個時, 個LED 都係唔夠光, 唔通真係要逐粒逐粒字出...... 無奈...... 晏晝, 可能係食o左藥, 又或者跟本係我唔夠訓o既關係, 堂170 tutorial訓走成堂, 唉, 今次170真係凍過冰水...... 夜晚, FYP, 但係Denny佢做到憫架囉, 做o左成日都係攪唔掂, 果然條rss bar勁浪費resources, 最後佢都係帶翻屋企做.......
星期二, 今日上218 lab o個時發現o左rip o既一樣野, 詳細見另一篇, 乜咁都有o既, 真係俾佢吹漲囉...... 下晝, 去o左見Sponsor, 但係實際都係試片多, 都無乜野可以Demo俾佢睇...... 夜晚, 訓到十一點先死翻起身做個254 program, 希望work啦......
至於今日, 今朝見到茵茵o個時, 佢面青口唇白囉, 原來係唔舒服, 食錯野呀, 見到都, 唉...... (心痛)

0 Comments:

發佈留言

<< Home