↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 01, 2007

三日記

星期三, 今日返學o既目的唔係剩係為o左返工啦~~
今日除o左上晝返工之外, 夜晚仲有做254架, 做到十一點幾先走~~
星期四, 今日朝學o既時候, 茵茵話佢訓過龍, 咁又攪到得我一支公返學, 原本諗住成個下晝同埋夜晚都做埋個254, 但係最後...... 呀豬話唔做, 茵茵又話去IVE畢業禮, 而我又醒起呀墨先生話佢今日畢業, 想我去喎, 咁我無理由自己一條友做架, 自己一條友, 寫program嚮屋企都寫得啦, 最後, 遲就遲o左o的, 都照去墨生個畢業禮, 亦都見到DeepV同埋Kevin, 亦都見一o的師弟添~~ 但係想見到o的呀Sir, 不過就只係見到呀Ken Sir~~ 原本諗住見到茵茵問佢返唔返去做254, 但係差唔多要走o個陣時佢先聽我電話囉, 勁無奈~~ 哼, 我記住你, 唔聽我電話丫嗱~~ 夜晚同o左墨先生行尖東, 兩條麻甩佬嚮度行星光大道, 但係又見到o的IVE畢業生嚮度影相喎~~ 夜晚, 多謝墨生佢請我食飯, 將來到我畢業o既時候我一定會請你食翻餐o既~~
星期五, 今朝一早諗住Sit Bo Li 堂252 o既時候, 佢過o左廿分鐘都未到喎, 但係今日又要交功課架喎, 最後個TA話Prof Bo Li has got a serious illness喎, 早知訓多一個鐘啦...... 咁就去o左食飯, 而且今日係Winter Lang 306 o既公佈日期, 但係估唔到我o個個Tut剩係得我一個上, 佢地全部都係第二個Session囉, 咁咪黎緊兩個星期我都要自己一支公上堂...... 今日到我Lang present啦, 估唔到第一個就係我喎, 但係最攪笑o既係當Miss問我咩係HD o既時候, 有位同學竟然會同我答o左條問題喎, 勁呀下~~ 之後就約o左其他排球同學仔一齊打波, 估唔到咁都有九個人到, 開心呀, 開到網, 原本只係book到一個鐘, 但係最後之後o個個鐘book打籃球o既同學仔無黎, 咁我地成班人就可以打多個鐘啦, 最後...... 累死咁去上埋堂252之後就去做254, 做到差唔多趕尾班車先走, 返到屋企已經十二點半, 屋企條友又嚮度嘈, 都唔知佢發咩神經, 日日鬧神鬧鬼, 對多佢兩分鐘都想死呀. 最後夜晚, 做埋個254 summary 同埋溫o左陣218, 四點先訓, 聽朝仲要返工架囉, 唉...... 都唔知點死......

0 Comments:

發佈留言

<< Home