↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 05, 2007

四日記

星期日, 尋日決定今日唔返工, 改做返學做254 project, 咁尋晚就變o左做3點幾先訓, 寫埋個program佢, 原本諗住今日內做埋佢, 等呀豬佢可以有時間做303, 早o的返, 但係點知, 最後個個人都起唔到身, 我就訓到十二點先起身, 同佢地一齊食完飯先至返去做.
星期一至星期二, 今日, 為有史而來, 我o既第一次嚮學校通頂做project, 我由夜晚八點鐘度開始做野, 直至朝頭早七點度啦大約, 都係完全無睡意, 係咁寫program, 都係未做完架囉, 唉...... 之後就俾人叫o左去食早餐, 誰不知, 一食完早餐就勁眼訓, 訓到九點夠鐘上堂...... 但係上堂o既同時, 都仲係勁眼訓, 一路釣魚一路上堂, 直至落堂, 最後, 走o左去fyp lab度訓到十二點先起身, 再做過~~ 呀豬同學好勁呀, 佢攪掂o左個IR同埋幫我地個LCD debug呀~~ 下晝, 同埋呀Hei, keeper, 豪哥同埋茵茵一齊去o左南北度飲茶, 食飽飽, 一人卅蚊, 我發覺我係第一次去食南北架咋喎~~ 之後繼續254, 點都叫做做到個IR, 但剩係識得轉 step motor mode. 都叫做攪得掂咁囉...... 夜晚都係十一點幾先走......
星期三, 今日朝早就返o左去prepare 254 Demo, 過程總算叫做順利, 都無乜點俾人抽插, 但係最估唔到o既係samsung o既judge會俾fox問o既問題問得更加難答...... 可能fox所問o既係好academic 啦, 唔係太難答, 而且Prof. Tim Woo都想收購到我地o既product, 呀豬你o的玩具錢可以claim翻啦~~ 唔好話買玩具買到無錢啦~~

另外有件事好嬲o既係, 嚮我通頂o個晚, 有條仆街問我借o左條flat cable 之後, 調o左條無pad o既俾我囉, 好無品囉o的人, 而且亦都係好無大志, 好偷唔偷, 偷個ic socket, 八蚊之嘛, 我亦都覺得唔係錢o既問題, 而係品o既問題囉, 點解o的人可以咁無品架呢, 最衰o既係我要開工, 唔係我一定會嚮個lab度"伏"佢, 而家o的同學點解可以咁無品. 你唔好俾我見到你, 唔係我一定會鬧到你狗屎淋頭.

0 Comments:

發佈留言

<< Home