↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 07, 2007

無乜mood(嚮呢個monent)

今晚竟然有時間打日記, 原因係, 無mood溫書......
無mood o既原因係, 原來samsung個 Pioneering a New Digital Lifestyle with Samsung - Smart Gadgets Competition 2007, 我只係得Merit, 即係優異獎, 不過都好啦, 叫做有獎, 好過無獎拎丫, 咁今日, 原本諗住執靚件product, 但係最後呢, 一知道o左唔係入Finalists, 呀豬即刻唔返, 佢摺黎溫書......
上晝, 嚮坐barn o既時候, 見到254同我調包個socket o既同學, 同佢一講之下, 我係feel得出佢係知佢調o左我包o既, 我無乜點話佢, 佢俾翻o個八蚊我, ok, 我算, 正所謂今日留一線, 日後好相見, 科大好細架咋, 多一個朋友好過多一個敵人, 算. 哼.
下晝, sit完barn之後就同埋茵茵食飯, 跟手就趕埋個report, 咁就去o左打波, 今日o個呀姐佢話唔夠六個人唔俾開場喎, 我頂丫, 好在最後夠o者, 都唔知咩呀姐黎o既, 都係個哥哥好o的(明明係叔叔, 見人好就叫人哥哥)~~
夜晚, 多謝墨先生佢送張執到o既R4卡俾我, 多謝哂, 遲o的食飯我o既~~
但係嚮佢等我o既時候, 原本就係嚮銅鑼灣站等站內外交收, 但係佢突然要過灣仔, 咁我當然要陪佢過去啦, 但係銅鑼灣站, 一上o左去, 想落翻去o既時候, 只可以搭, 點知部呢就係廢o既, 一次只可以搭大約六個人加一件行李就會超重, 真係廢, 最後我係等到第三次先入到囉, 廢!要佢一等等o左我成十分鐘, 真係唔好意思.
內容最後更改於 2007-12-08 21:35

0 Comments:

發佈留言

<< Home