↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 28, 2007

玩?

呢兩日, 好似好開心咁有得玩, 但係...... 唔知點解玩完都係唔係好開心......
星期四, 尋晚先知茵茵, kata, 呀Joe, 呀俊佢地會去淘大碌鈴唱K, 緊係join啦, 我都係第一次碌架咋, 真係符符碌碌咁咁俾我碌到個全中喎, 仲要過百分添喎, 第一次, 真係符碌o的架喎~~ 之後去GreenBox唱K, 但係...... 真係唔掂, 都係Neway好o的...... 我講緊o的歌, 同埋個system...... 都係咁唔掂...... 唱完K, 去o左德福打機, o個度個outrun好正, 雙坐位, 加上識郁, 仲要只係三蚊only 正到呢~~ 有機會下次一定要去打過~~
星期五, 今日去o左踩單車, 估唔到之前o個日約人會易咁多, 去就去, 唔去就唔去, 來得方便得多~~ 約十一點半, 但係差唔多十二點半先開車, 但係呢, 一開車, 一過第一個急彎, 呀波就炒o左車, 仲成隻手都擦傷o左...... 望住o左佢, 呀希一問, 有無事呀, 佢個頭識"疙"翻上黎就即係無事啦, 幾驚呀~~ 豪哥佢一黎到大水坑就已經叫肚餓, 但係最後係去到大尾篤我地先食野, 真係慘...... 我食o左個麵, 但係都好似唔係好夠飽咁囉...... 最後都係叫多份三文治食先夠飽...... 食完野, 踩埋上壩, 今次我又跳o左落去啦~~ 都嚇唔到人o既, 都唔好玩o既, 不過今次呀希佢就跟埋落黎, 佢仲爬埋落去添, 不過呢...... o的水真係好污濁...... 佢本來話試下o的水係鹹定係淡, 但係一見o的水咁污濁, 即刻唔敢試, 緊係啦, 岸邊o的水係啡色架, 真係搵命搏咩...... 之後就沿途折返回程~~ 睇得出茵茵佢係好累, 踩到呢, 係咁話叫抖陣, 但係我地已經被拋離, 咁呢...... 最後去到科學園先抖~~ 其實今次個旅程都唔係太長o者...... 我今次竟然無上幾次咁累喎~~

講翻o的好笑野先, 話說我地夾呀波, 首先我成功用前輪high佢後輪, 但係當呀Joe想夾呀波o既時候, 呀波佢一個甩尾, 架車打橫咁頂住呀joe, 呀Joe 佢dup break都dup唔切, 笑到我呢~~
至於我呢, 攬抄o左茵茵, Sor...... 因為我技不如人, 所以就攬抄o左佢......

之後夜晚, 去o左同jojo一班同學食飯, 間野訂o左枱佢都要等位, 最後去o左星加玻餐廳度食, 但係都無乜點吹水囉, 唉......
點解呢, 明明係好想去下一場, 但係偏偏我就係出生於一個咁o既家庭, 十一點就返屋企, 想吹多陣水都唔得, 唉...... 點解...... 真係好灰......

0 Comments:

發佈留言

<< Home