↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 24, 2007

平安夜

今日係平安夜呀, 哈哈~~ 今日我有兩個女仔陪我行街, 幾開心呀~~
今朝一早就去o左同嘉茵同小敏一齊去o左打毛毛波(唔知點解小敏硬係話叫毛毛波), 無可否認, 嘉茵真係好勁, 校隊黎架大佬, 而我呢, 差到呢...... 不過玩下o者, 我都係志在出一身汗咁咋嘛~~ 跟手就去o左食南記~~ (咪住, 點解唔講小敏有幾勁呀? (佢呀, 唔...... 講完~)) 之後就係又無地方好去, 咁就又係去o左維園, (又去? 你唔悶架) 咁無聊呀嘛, 原本諗住去睇戲添, 但係俾人Ban o左......
唉, 今日就有女仔陪, 夜晚就...... 一支公, 唉......
一個好平安o既平安夜......
今日整污穢o左個女仔隻鞋, Sorry呀(如果個女仔有睇我個blog o既話) 平時我鞋底無咁污穢架囉...... (好似講緊風涼話咁, 但係, 我真係唔係囉, 唉...... 我知我講乜都無用架啦, 唉......) Sorry......

0 Comments:

發佈留言

<< Home