↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 22, 2007

小學回校日

今日係我間小學o既回校日, 我發覺我已經係十年無見過我o的小學同學架啦, 而我就係抱著一個只係希望見翻o的舊同學o既心情返一返去, 懷緬一下過去小學o既開心回憶, 事關我o既中學係比較多一o的唔開心o既回憶.
一返到去, 嘩, 人山人海~~ 見翻o的舊同學, 回憶起以前o既野, 笑笑笑笑, 吹下水, 咁就又兩個鐘~~ 以前原來係因此佢地無人有我contact, 所以十年以來都無人搵過我, 但係都仲有人記得我o既存在, 已經係一件開心o既事~~
好多野想講, 但係又唔知自己想講乜, 個心情係, 怪怪的.......

0 Comments:

發佈留言

<< Home