↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 12月 23, 2007

無題

今日返工, 我相信係假期o既關係, 加上我患o左 考試過後極度hea候群 ,簡單黎講, 即係唔想做野, 時間比較難過, 之後放工就去o左芭芭拉度開P, 其實係睇人打牌加自己打機咁o者~~ 唉, 真係比較Hea......
返到屋企, 問o左個女仔, 你聽日有無人約呢, 點知最後o既結論係, 如果佢男朋友唔約佢o既話, 佢會自己嚮屋企度玩, 完全Get到哂, 明白, 有無辦法可以令自己死心呢?
年年聖誕節同情人節, 心情都係會比較Down, 唔方便掛...... 唉......
嚮o個個女仔未睇到我呢篇野之前加多句先(我估佢未睇到掛, 已經睇o左o既話都無計......)我上面所講o既野唔係有心俾個女仔睇架, 只係, 只係我心裡面想講o既說話
內容最後更改於 2007-12-24 20:48

0 Comments:

發佈留言

<< Home