↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 31, 2007

除夕

今日係除夕, 朝早就返o左去check 254 卷, 原來我o個o的分唔係嚮最後o個條卅分度扣, 只係前面錯o者~~ 咁都抵死o既~~ 之後就去o左搵Dr. Percy去睇218, 睇下錯o的乜~~ 原來, 我係最高分o個個喎~~ 唔怪有A+啦~~ 但係個Grade真係好好, 有成廿五個巴仙人係A range喎, 幾好Grade呀, 連B都有五十個巴仙, 簡直正到呢, 無得彈~~
夜晚, 都係一個人自己對住部電視倒數, Happy New Year~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home