↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 03, 2008

星期日

今日返工, 終於都唔駛返早啦, 可以訓多幾個鐘, 嘩, 正呀~~ (死啦, 又學埋DeepV o的衰野啦......)
返到去, 一坐埋位之後o既十分鐘內, 我只係, 係只係"連續"打o左幾個乞嚏o者, 咁就...... 俾吳子陽佢迫我帶口罩...... 而我又唔係一個真係抗拒帶口罩o既人, 又知道自己真係有o的傷風, 咁咪帶囉...... 我係一個有良心o既人黎架嘛~~
不過你見我其實係目露兇光咁黎俾佢地影......


DeepV佢食完飯之後, 見我帶得咁開心, 佢又帶埋一份......
你又可以再一次見到我o既眼神係好唔願意咁俾佢影架...... 而DeepV佢就...... 從佢眼神睇得出佢係笑住架囉...... 再一次無奈......

0 Comments:

發佈留言

<< Home