↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 2月 01, 2008

病了......

話說星期三, 當上晝都仲係十四度o既時候, 我亦都只係加多件大褸嚮出面就算, 返學, 坐Barn, 由十點坐到七點, 中間一個鐘食飯, 唔~~ 睇黎呢個月收入都唔錯~~ 但係就係因為咁, 個人就勁攰, 當去到夜晚, 已經跌到落十一度o既時候, 一出個暖到焗o既Barn o既時候呢, 凍...... 就係因為咁, 病o左......
星期四, 今日仲返早, 嚮一個極度唔夠訓o既情況之下返學, 第一日開學就上堂訓覺, 仲要嚮supervisor o既堂度訓囉, 病丫嘛, 可以點o者...... 希望唔好影響個fyp就得架啦...... 成日都無食過野咁滯...... 夜晚, 十點就已經訓o左, 訓到第二朝o既十一點先起身, 個頭終於都無咁痛, 原本219個lab係上晝上, 病到咁, 下晝o的堂又唔駛上喎, 咁都係返下晝個Lab算, 返到去, 得兩個人上堂, revision lab, o的野我又識, 最後...... 去o左做fyp, 點知...... 我隻手指呀...... USB手指, 手指呀....... 咁就俾Denny整爛o左啦, 唔係整壞o左, 而係整爛o左, 插入去都無反應呀...... 無得做fyp之餘仲要無o左無手指呀...... Denny我都叫o左你插野同拔野o既時候唔好咁大力架啦, 而家整爛o左啦......最後我要"借用"Barn o的手指囉, 而家係時候到你供應手指黎用!!! 做到九點先走, 但係返到去, 屋企人都仲未食飯架囉, 當然佢地唔會剩係為o左我而咁夜啦, 一為神公二為第子咁囉, 最後係一路睇住《事必關己》一路食飯囉......
第二朝又要返早, 凍死......
內容最後更改於 2008-02-03 13:21

0 Comments:

發佈留言

<< Home