↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 02, 2008

星期六

今日, 天氣寒冷......
嚮呢個八度o既氣溫之下返早, 估唔到DeepV佢有未卜先知, 早兩個星期就已經精心策劃部署黎黎叫我返早, 想凍死我為止, DeepV你好野!!!
返到去, 凍到成日都帶住條頸巾囉...... 食飯去o左食味千, 正呀~~ 貴呀......
下晝, 芭芭拉同我講o左唔少秘密喎, 至於係乜, 都話明係秘密啦, 點講得俾你知架, 你傻架. 但係真係估佢唔到~~
夜晚, 俾我發現o左原來msn同一時間 同 同一個人 開兩個對話, 係support架喎, 而又如果, 其中一個人熄o左其中一個, 咁即係, 一個人開o左兩個對話 另一個人只係開o左一個對話, 咁o既時候呢, 開o左兩個對話o個個人send message o既時候呢, 當然 開得一個對話o既o個個人 所有收到o既message就會嚮o個一個對話度收到啦, 咁但係若果 開得一個對話o既o個個人 send message o既時候呢, 開o左兩個對話o個個人 又會嚮邊個對話度收到架呢? 答案係, 睇翻 之前佢係嚮邊個對話度send message俾人, 咁就會嚮o個個度收到.
為o左攪清楚呢件事, 我add 錯o左幾個人先證實到, 晶晶同呀豬都係其中之一, 亦都攪到小敏佢好亂, 有o的搵佢黎攪咁囉, Sor呀咁多位......

0 Comments:

發佈留言

<< Home