↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 07, 2008

大年初一

今日係大年初一, 嚮呢度, 我先祝大家新o既一年, 身體健康, 萬事勝意, 行運行到落老鼠尾~~ 恭喜恭喜~~

以上係改篇自我send俾同台人拜年o既SMS, 其他唔同台o既, 只好嚮呢度同大家拜個年啦~~ 希望你地唔好介意~~ 仲有咁多位唔同台o既, send o左SMS俾我o既, 亦都唔好怪我唔覆你地啦~~ 恭喜恭喜~~

大年初一, 同往年一樣, 都係去同屋企人拜年, 之後就嚮屋企度睇電視, 亞視套《合家歡》, 係就係好笑, 但係呢...... 原來係剪o左好多...... anyway, 大年初一笑下都好o既~~ 笑~~

之後就玩枱上智力遊戲, 即係麻雀~~ (由於唔涉及財產成份, 估今次遊戲唔算財富轉移遊戲) 唔涉及財富o既原因係因為要教一個小朋友一個將來保護自己財產or係得到更多財產o既方法~~
結果都唔重要, 事關釣勝於魚, 有得玩就夠架啦~~~~

再一次嚮度祝大家新年快樂, 恭喜恭喜~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home