↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 06, 2008

年卅晚

今日係年卅晚, 但係都要返學, 仲要返早, 九點正上堂...... 當然, 最後係遲到架啦~~
約埋茵茵一齊返學, 原本諗住我會遲, 點知佢都一樣遲~~ (我呢度唔係話緊佢遲, 而係想話咁o岩o者~~ 明明你就係想話人遲, 你仲要抵賴喎! 都話唔係咯, 遲少少有乜所謂丫, 男仔等女仔有咩問題先, 你唔信我都無辦法~~) 好在第一堂係introduction, 不過九點堂, 唔遲到都會訓啦...... 果然, 真係訓o左...... 今日剩係只上一堂, 但係就要兩點坐Barn喎, 咁所以就去o左Sit人地211 o既堂, 順便等埋佢地食飯~~ 到食飯o既時候, LG5剩係得麥當當開, 焗住食LG7...... LG5初四先開, 咁住Hall o個o的食乜呀...... 到坐Barn o既時候, 有個exchange 話佢部notebook壞o左, 咁我地就俾o左Dell個電話佢打去, 點知...... 佢話聽唔明個電話錄音, 英文錄音都聽唔明喎, 最後都係要幫佢聽, 接到有人聽先俾翻佢聽, 不過又唔怪得佢, 因為, o個o的錄音又真係...... 好似逐個逐個字咁"櫈"出黎架囉...... 點解...... 會搵個咁o既人黎錄o既......
呢個年卅晚, 原本諗住無得行年宵架啦, 事關約極人都約唔到...... 到茵茵得閒o既時候, 已經大遲lu~~ (我唔係怪你呀, 我要多謝你有心陪我去添, 但係o個陣真係已經差唔多夠鐘食團年飯, 想去都去唔到) 最後, 終於都俾我遊說到屋企去啦, 人迫人咁行o左一條line~~ o的野都幾過癮~~ 有 "鼠期作業"(已經唔記得係賣乜lu~~), 吹氣大金莎, 吹氣老鼠酒(個大吹氣酒樽裡面真係有隻老鼠架喎~~), 仲有好多, 都好得意~~
雖然只係行得一條line, 都算係叫做行過下咁啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home