↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 2月 18, 2008

天文台取消寒冷天氣警告 - Yahoo! 新聞

天文台取消寒冷天氣警告 - Yahoo! 新聞: "天文台取消寒冷天氣警告 (明報) 02月 18日 星期一 10:35AM

天文台 宣布,在今早9時30分,取消發出25日的寒冷天氣警告。

天文台表示,冬季季候風持續影響華南地區。

天文台指本港地區今日天氣為部分時間有陽光,能見度較低。吹和緩北至東北風。展望未來一兩日部分時間有陽光。"


終於都無o左寒冷天氣警告啦, 某程度上, 我係比較鐘意熱多過鐘意凍, 起碼唔駛著咁多衫同埋好易就會冷病先~~ 呢幾個禮拜, 我差唔多日日都係著住o個幾件衫, 無錢買衫丫嘛(實際上係無時間多o的), 又連續幾年都無乜點凍過, 今年突然間咁凍, 連當年中學時期o既冷衫都拎埋出黎著, 仲未死得已經係一個奇績~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home