↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 14, 2008

情人節快樂......

年年如是, 我都係會祝自己一個無情人o既情人節快樂, 亦都係年年如是, 我亦都係過著一個只有心上人, 無情人o既情人節.
今日一早就返去坐Barn, 但係成個上晝都只係我一個人, 事關十點返o個個Helper 病o左, 無人take到佢個slot, 呀Yannes佢又假Take鐘, 即係take完就走o左去上堂囉, 咁就得翻我一個...... 本來我都可以take埋十一點o個個, 但係我Book o左睇牙, 崩牙緊要o的, 都係睇牙先~~ 去到睇牙o個度, check一check, 原來唔係蛀牙, 只係我隻牙嚮形成o個陣形成得唔好, 咁好容易就崩o左...... 好在唔係蛀牙o者...... 我幾驚係我刷牙刷得唔乾淨呀......
之後用o左大約十五分鐘o既時間同呀楷食飯, 就去o左上堂~~
今日好精神咁上堂, 雖然悶, 但係我都無訓到呀~~
放學之後就去o左做FYP, 今日係情人節, 都係自己一個人做FYP, 唔好諗咁多啦, 等滿腦子都係FYP o既時候就唔會諗第二o的野架啦~~
十點幾先返屋企食飯......

0 Comments:

發佈留言

<< Home