↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 13, 2008

生日快樂~~

Happy Birthday to me,
Happy Birthday to me,
Happy Birthday to Ricky,
Happy Birthday to me~~

今日生日快樂~~
首先, 好多謝晶晶佢今朝一早(即係凌晨)準時十二點就MSN我, 之後就要多謝小敏, 再後就要多謝呀豬, 跟住就係多謝呀峰(圖書館).
訓醒之後, 要多謝茵茵, 要多謝Denny (以上排名跟時間序)
仲要多謝呀Joe, 呀俊, Stream, 呀樂(UST), ping ping, yoyoyo, Lisa, Nicholas, David(UST), JoJo, 墨丸, Stephanie(小學同學), Carrie(UST)(排名不分先後, 因為已經唔記得邊個先, 邊個後~~)
仲有就係我某o的屋企人~~

今日雖然係我生日, 但係......
今朝, 本來係九點堂, 即係要八點鐘出門口啦, 點知...... 我八點鐘先札醒囉...... 最後連牀都無執就仆到出門口, 最後遲o左三個字...... 攪到茵茵都陪埋我一齊遲, 有o的唔同意思添......
返到去, 上完第一堂, 就走鬼o左去Sit堂, 記住, 係Sit堂! 但係嚮Sit完o個一個鐘之後先俾晶晶佢提一提, 發覺, 原來我o岩o岩Sit堂o個個鐘, 係要返Barn架囉...... 點解...... 點解我會連自己take o左Barn都完全地唔記得架, 直至晶晶佢開翻個email俾我睇我先記得下我原來係Take o左架囉...... 今日做乜鬼野呀...... o個個moment呢, 簡直係灰到呢...... 簡直係一個無法可以解釋o既錯誤囉...... 無野講......
之後去食飯, 好多謝佢地o既蛋糕, 晶晶o既朱古力~~ 今年又再一次嚮Canteen度食生日蛋糕, 開心~~
食完飯之後就去o左Artium度玩, 都不知幾過癮~~ 仲"執"到o的野添~~
玩完就係時間坐下Barn, 坐完之後就去o左做陣FYP.
走o個陣約o左個人, 送o左頭先執到o個o的野俾佢, 本來諗住聽日先送俾佢, 但係若果真係聽日先送, 會有點兒那個...... 但係...... 我有o的唔同意思, 事關佢專登落車黎收禮物...... 之後仲要嚮等巴士o既時候, 個巴士司機睇唔到未上哂就開車, 攪到成村人都要等多架囉......
夜晚同o左屋企人去食飯, 吹吹水咁~~

咁就老一歲啦......
咁就大一歲啦......
咁就成熟一歲......
咁就年長一歲......
咁就......

0 Comments:

發佈留言

<< Home