↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 17, 2008

渾渾噩噩

今日成日都渾渾噩噩咁過, 攪到成日都做到o的野好咩咁......
起身, 表面無乜野, 事實上都係好似無乜野~~
返工, 芭芭拉佢補送翻份禮物俾我, 係一盒朱古力加一張抽出黎o既發聲咭, 史迪仔o既"For You" Card, 佢話其實係想抽張"Happy Birthday", 但係佢又無錢抽, 咁就算喎, 咁等我同佢解話啦, 佢應該係想話盒朱古力係For Me~~
之後就幫lisa佢整NDS Game, 點知...... 總之就白痴......
收工o個陣, 記得拎手順又唔記得拎部叉緊電o既NDS走, 哈... 哈... 哈... 哈... 睇黎都係時候儲錢買過部lu...... 灰哂......
希望唔好俾我 燒o左 又或者係 咋o左 間圖書館就得架啦......
如是者, 成日都係渾渾噩噩咁過, 都唔知自己做過o的乜......

0 Comments:

發佈留言

<< Home