↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 16, 2008

補祝生日......

今日返工, 返到又有利是啦~~ 好野~~
本來今日兩點Reg Barn第二次o既slot, 但係我竟然會唔記得架囉, 俾晶晶知道o左佢實會掩住嘴笑, "你條PK丫, 抵你死啦, 之前Reg o左我個Slot丫嗱" 設計對白and幻想表情only, 唔好當真.
唉, 最後係夜晚先Reg......
放工, 本來約o左好多人去食飯, 點知, 我係一個機場, 被多人放飛機, 最後得翻四個人, 多謝小敏, 呀成同埋嘉茵(排名不分先後)(有o的此地無銀三百兩feel......) 去o左食和民, 好想食刺身呀, 最後剩係食得個甜蝦刺生, 但係o的蝦都...... 唔係真係咁新鮮o既, 都唔得爽口o既...... 其他野食都只係一般...... 之後就去o左食糖水, 多謝哂~~
如是者, 咁就一日......
灰, 俾多人放飛機......
多謝哂呀邊個邊個份禮物~~ (我係唔講邊個, 等你地估下, 不過估唔估到我都唔會開估~~)雖然真係唔等駛, 但係都真係估你唔到, 而事實上我收到禮物係開心o既.
補祝生日, 都係灰o既一日......
你問我有無唔開心, 我話無就假架囉, 但係o的唔開心o既野, 做乜成日都放嚮個心度丫, 唔記得o左佢先可以令自己開心架嘛, 開心又一日, 唔開心又一日, 咁點解唔開心咁過呢, 係咪~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home