↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 2月 15, 2008

情人節後......

都唔知做乜, 今日一起身個頭就勁痛, 痛到呢, 返學都係好難頂囉......
今日十二點Reg Barn Helper o既slot, 正所謂手快有, 手慢無, 某程度上有好朋友一齊做都唔係一件好事, 事關我同晶晶佢一齊都係呢個Time slot Reg, 但係呢, 佢個時間表同我o個個又差唔多一模一樣喎, 咁就係問題啦, 我take o左佢想要o個o的鐘, 咁佢take乜呢, 之後佢就打黎, 我就剩係識得笑, 本來佢話一齊食飯, 但係咁就唔同我食飯, 無奈...... 最後我都俾o左一個slot佢, 唉...... 唔係點o者, 話哂一場同學, 俾佢囉, 咁我就星期一唔可以走堂Day off......
食完飯之後, 就去o左FYP Lab度諗住做野, 但係, 我真係頭痛到呢, 最後係訓o左, 連晶晶佢上到黎我都無反應, 直到真係要做野o既時候我先醒...... Thanks 晶晶佢粒必利痛, 雖然幫助唔大, 但係都要Thanks一Thanks.
之後就去o左見VCAST, 吹水吹水吹水, 應該係關頭痛事, 經常語無論次, 唉...... 灰......
夜晚, 多謝呀成o的pizza~~
由於頭痛o既關係, 我今晚十一點就訓o左.....

0 Comments:

發佈留言

<< Home